Taxi & Driver
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Γιατί θα σταματήσουν να κυκλοφορούν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης;

Γιατί θα σταματήσουν να κυκλοφορούν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης;

Όπως ανακοίνωσε και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, από το 2030 θα απαγορευτεί η πώληση αυτοκινήτων εσωτερικής πράξης. Απώτερος στόχος όλων των Ευρωπαϊκών χωρών είναι να συμμορφωθούν με τις επιταγές της “Πράσινης Συμφωνίας”, κατευθυνόμενες στην ηλεκτροκίνηση. 

Ωστόσο για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός, θα αυξηθεί το κόστος παραγωγής ενός εσωτερικού κινητήρα καύσης.  Παράλληλα, θα μειωθεί η τιμή κατασκευής για τα ηλεκτρικά οχήματα, των οποίων οι μπαταρίες έχουν όλο και λιγότερα κόστη. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. 

Μικρότερες εκπομπές για βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα  

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα Euro 7 θα πρέπει να πληρούν περισσότερες και αυστηρότερες προϋποθέσεις για την ελεύθερη κυκλοφορία τους. Συγκεκριμένα, οι κατασκευαστές των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα πρέπει να εκπέμπουν κατά μέσο όρο 95 g CO2/km. Ακόμα και στην κρύα εκκίνηση του κινητήρα θα πρέπει να παράγουν τους μικρότερους δυνατούς ρύπους, να έχουν εξελιγμένους καταλύτες και φίλτρα. 

Παράλληλα, όλα τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα πρέπει να διαθέτουν ένα ειδικό λογισμικό, το οποίο θα ελέγχει την ποσότητα των ρύπων που εκπέμπονται. Αν οι τιμές είναι υψηλές, τότε θα ενημερώνει τον οδηγό με ένα καμπανάκι, στα πρώτα 250.000 χλμ. Ως αποτέλεσμα, τα συμβατικά αυτοκίνητα θα ακριβαίνουν συνεχώς, ενώ η τιμή των ηλεκτρικών αντιθέτως θα μειώνεται. 

ηλεκρικό αυτοκίνητο σε σημείο φόρτισης
Μικρότερες εκπομπές για βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα  

Στροφή στην ηλεκτροκίνηση από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες 

Μέσα στα πλαίσια των αυστηρών προδιαγραφών που ορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν να ασχοληθούν περισσότερο με την ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα, η Hyundai, το  Groupe PSA και η Renault έχουν ήδη ανακοινώσει την διακοπή της εξέλιξης των κινητήρων καύσης, ενώ στρέφονται στην βελτίωση των ηλεκτρικών τους οχημάτων. 

Αντίστοιχα, η Volvo, η Ford έχουν θέσει ως στόχο, μετά το 2030 να πωλούν κατά κύριο λόγο μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Βέβαια, υπάρχει και η αντίθετη άποψη, την οποία εκφράζει η Toyota. Η εταιρεία δηλώνει ότι η μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης πρός την ηλεκτροκίνηση πρέπει να γίνει σταδιακά και χωρίς βιασύνη, ώστε να αποφευχθούν λάθη και προβλήματα. 

Πηγή: 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.