Deprecated: Το class-oembed.php είναι παρωχημένο από την έκδοση 5.3.0 και μετά! Χρησιμoποιήστε το wp-includes/class-wp-oembed.php αντ' αυτού. in /home/taxianddriver/public_html/wp-includes/functions.php on line 5401
Taxi & Driver
πιάτσα με ταξί
Δηλώσεις πρώην Προέδρου ΣΑΤΑ σχετικά με τις αποφάσεις της κυβέρνησης

Silent Taxis, Ιαπωνική εταιρεία απαγορεύει στους οδηγούς να ξεκινούν συζήτηση με τους επιβάτες.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το ταξί συνδέεται με τις ιστορίες που θα μας διηγηθεί ο οδηγός μας, ο οποίος για να μας κάνει να αισθανθούμε πιο άνετα, προσπαθεί συνεχώς να ξεκινήσει μία συζήτηση στην οποία θα βρούμε έστω και ένα μικρό ενδιαφέρον, ώστε να περάσει ευχάριστα  η διαδρομή. 

Ωστόσο, μία Ιαπωνική εταιρεία με ταξί, η Miyako Taxi θεώρησε ότι η ανάποδη συμπεριφορά, δηλαδή η σιωπή του οδηγού μπορεί να οδηγήσει τους επιβάτες να νιώθουν οικειότητα, για αυτό και δημιούργησε τα Silent Taxis. 

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες για τα Silent Taxis, συνέχισε να διαβάζεις…

Ιαπωνική εταιρεία απαγορεύει στους οδηγούς να ξεκινούν συζήτηση με τους επιβάτες

Πως λειτουργούν τα Silent Taxis; 

Ta Silent Taxis ξεκίνησαν δοκιμαστικά στους δρόμους μεγάλων πόλεων της Ιαπωνίας, μέχρι να δουν τις αντιδράσεις τόσο των ίδιων των οδηγών όσο και των πελατών. 

Συγκεκριμένα, τα Silent Taxis μοιάζουν όπως τα συνηθισμένα ταξί που όλοι γνωρίζουμε, με μία και μόνο διαφοροποίηση, ότι στις πίσω θέσεις υπάρχει μία επιγραφή η οποία αναφέρει το κανόνα σχετικά με τη σιωπιλότητα του οδηγού. Οι μόνες συζητήσεις που επιτρέπονται μέσα στα Silent Taxis είναι σχετικές με τη διαδρομή, που επιθυμεί δηλαδή να πάει ο πελάτης, ενώ ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να χαιρετήσει τον επιβάτη κατά την είσοδο και έξοδο του από το ταξί. Οι μόνες περιπτώσεις στις οποίες επιτρέπεται να συνομιλήσουν οι οδηγοί με τους πελάτες, είναι πρώτον αν οι πελάτες το επιδιώξουν, δηλαδή αν τους μιλήσουν πρώτοι και δεύτερον σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. 

Ποια ήταν η αφορμή για τη δημιουργία των Silent Taxis; 

Σύμφωνα με ανακοινώσεις της Miyako Taxi, η συγκεκριμένη υπηρεσία βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο, ενώ η εταιρεία έχει ως κύριο στόχο να διαμορφώσει ένα άνετο και χαρούμενο κλίμα, το οποίο δεν θα στηρίζεται στις επικοινωνιακές δεξιότητες του οδηγού. 

Μάλιστα, με βάση δημοσιεύσεις του περιοδικό Japan Today, η επιχείρηση σκέφτηκε για τη λειτουργία των Silent Taxis, μετά από παράπονα που ανέφεραν οι πελάτης της, στους οποίους δεν άρεσε καθόλου το γεγονός ότι έπρεπε αναγκαστικά να συζητήσουν με τους οδηγούς.Ενώ λοιπόν, βρέθηκαν μερικοί πελάτες που απολάμβαναν τις ιστορίες των οδηγών που αφορούσαν αξιοθέατα της πόλης, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιβατών δεν ήταν ευχαριστημένοι από τη συγκεκριμένη συμπεριφορά. 

Παρόλα αυτά, η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα επεκτείνει τα Silent Taxis σε περισσότερους οδηγούς, καθώς θέλει να είναι σίγουρη ότι το εγχείρημα είναι επιτυχημένο, ικανοποιώντας πολλούς επιβάτες. 

Silent Taxis δημιουργήθηκαν μετά απο παράπονα πελατών

Ποιες ήταν οι αντιδράσεις των πελατών και οδηγών με τα Silent Taxis; 

Μέσω του περιοδικού South China Morning Post, ο εκπρόσωπος της εταιρείας Yoshio, μετέφερε μερικές από τις μαρτυρίες των πελατών, οι οποίες θεωρήθηκαν πολύ θετικές για την υπηρεσία των Silent Taxis. Τόνισε ότι νέοι εργαζόμενοι, νιώθωντας κουρασμένοι από τη πολύωρη εργασία τους δήλωσαν ότι θα πλήρωναν και με το παραπάνω, ώστε να επιστρέψουν σπίτι τους με ησυχία και χωρίς περιττές συζητήσεις. Βέβαια, διφορούμενες είναι οι απόψεις των οδηγών, μερικοί από τους οποίους αναφέρουν ότι η επικοινωνία είναι μέρος της εργασίας τους, οπότε στερώντας τους την συζήτηση, αισθάνονται ότι χάνουν την όρεξη για την δουλειά τους. Αντίθετα, άλλοι πιστεύουν ότι η εργασία τους έγινε πιο εύκολη καθώς δεν χρειάζεται να βρίσκουν συνέχεια θέματα που να ενδιαφέρουν τους πελάτες τους. 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.