Taxi & Driver
Κοντινό ενός αναμένου σηματοδότη
Ποιο είναι το αποτέλεσμα από τις κάμερες ελέγχου του ερυθρού σηματοδότη;

Ποιο είναι το αποτέλεσμα από τις κάμερες ελέγχου του ερυθρού σηματοδότη;

Από τις 30 Ιουλίου του 2021, ο Περιφερειάρχης Αττικής, κύριος Γιώργος Πατούλης, έχει ανακοινώσει την εγκατάσταση καμερών για την ανίχνευση της παραβίασης του ερυθρού σηματοδότη. Οι δύο κάμερες τοποθετήθηκαν στη συμβολή των Λεωφόρων Ποσειδώνος και Καλαμακίου, αφού αποτελούσαν σημεία στα οποία έχουν σημειωθεί πολύ σοβαρά τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα. 

Μετά από 3 περίπου μήνες, λοιπόν, φάνηκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό, τα αποτελέσματα των καμερών, τα οποία αποδεικνύουν σημαντικό ποσοστό μείωσης των παραβάσεων. Σύμφωνα με ανακοινώσεις του Περιφερειάρχη, οι 800 παραβάσεις την ημέρα οι οποίες πραγματοποιούνταν  στη διασταύρωση της Λεωφόρου Ποσειδώνος με τη Λεωφόρο Καλαμακίου, έπεσαν στις 400 σε ένα 24ωρο. Ποσοστά τα οποία αποκαλύπτουν την επιτυχία του έργου. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. 

Σε τι ποσοστό μειώθηκαν οι παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη; 

Τις πρώτες μέρες κατά τις οποίες είχαν τοποθετηθεί οι κάμερες στα φανάρια, οι οδηγοί δεν το γνώριζαν, για αυτό και η συνήθεια της προσπέρασης του ερυθρού σηματοδότη συνεχίστηκε. Μέχρι το νέο να γίνει γνωστό σε όλους, μόνο διασταύρωση της Λεωφόρου Ποσειδώνος με τη Λεωφόρο Καλαμακίου η κάμερα κατέγραψε κατά μέσο όρο 34 παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη την ώρα, δηλαδή αναφερόμαστε σε  περίπου 800 παραβιάσεις το 24ωρο. Ωστόσο, έπειτα από μερικές ημέρες με το νέο για την κάμερα να έχει πλέον μαθευτεί σε πολλούς οδηγούς, η ίδια κάμερα, σημείωσε διαφορετικά αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, οι παραβιάσεις μειώθηκαν σε 16 την ώρα δηλαδή περίπου 400 την ημέρα.

κοντινή φωτογραφία ενός κόκκινου φαναριού
Σε τι ποσοστό μειώθηκαν οι παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη; 

Γιατί η Περιφέρεια Αττικής αποφάσισε να βάλει κάμερα στο φανάρι; 

Ο λόγος για τον οποίο τοποθετήθηκαν οι κάμερες στα φανάρια είναι προφανής. Στόχος των αρμόδιων αρχών ήταν να αυξηθεί η ασφάλεια στους δρόμους της πόλης, ξεκινώντας από σημεία στα οποία καθημερινά γίνονται πολλά τροχαία ατυχήματα. Φυσικά, το αποτέλεσμα, δικαίωσε τις προσπάθειες όλων, καθώς φάνηκε ότι οι οδηγοί έστω και λόγω του φόβου ενός προστίμου, σταμάτησαν να αγνοούν το κόκκινο φανάρι. Απώτερος σκοπός είναι να εγκατασταθούν κάμερες και σε άλλα φαναρία της Αττικής, ώστε να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η ασφάλεια στο δρόμο. 

Έτσι, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Γιώργος Πατούλης, “Εφαρμόζοντας το στρατηγικό μας σχέδιο για την οδική ασφάλεια, παρεμβαίνουμε με στοχευμένες δράσεις και αξιοποιώντας σύγχρονα μέσα τεχνολογίας, στα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής ενώ ταυτόχρονα με κάθε τρόπο επενδύουμε στην πρόληψη και την αποτροπή των τροχαίων ατυχημάτων. Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά στους πολίτες. Θα συνεχίσουμε με την ίδια δυναμική σε όλο το εύρος της Αττικής”.

Πηγές: 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.