Taxi & Driver
Υπουργείο Μεταφορών

Πλατφόρμα παραπόνων για τα ταξί από το Υπουργείο Μεταφορών

Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τα ταξί και τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και δημιουργία πλατφόρμας παραπόνων για τα ταξί φέρνει μεταξύ άλλων το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Σπίρτζης επεσήμανε ότι «εμείς δεν είμαστε κατά της αξιολόγησης όπως μας κατηγορούν», αναφερόμενος στις εταιρείες διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου όπως η Beat (πρώην Taxibeat).

Όπως πρόσθεσε, «υπάρχει πολιτικό θέμα όταν ο κύριος Μητσοτάκης στηρίζει συγκεκριμένη εταιρεία που έχει έδρα στο Λονδίνο, λειτουργεί στη χώρα μας μόνο με υποκατάστημα και στη μετοχική της σύνθεση μετέχουν εξωχώριες εταιρίες από τις βρετανικές Παρθένες Νήσους και τον Παναμά». «Είναι πολιτικό θέμα να στηρίζεται η επιχειρηματικότητα που δεν έχει αφήσει στη χώρα μας ούτε ένα ευρώ. Δεν πιστεύουμε στην επιχειρηματικότητα αυτού του είδους, δεν θεωρούμε ότι αυτό είναι ένα ελληνικό θαύμα» πρόσθεσε.

Ως προς τη ρύθμιση του τοπίου των εταιρειών διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου, ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε τη δημιουργία ψηφιακού μητρώου και την υποχρέωση αδειοδότησης υπό προϋποθέσεις, μεταξύ των οποίων είναι και η σύμβαση ορισμένου χρόνου, τουλάχιστον δυο μηνών αποκλειστικά με τουλάχιστον τρία οχήματα δημόσιας χρήσης. Στη διαδικασία αδειοδότησης εντάσσονται, τόσο οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται τηλεφωνικά, όσο και εκείνες που έχουν δημιουργήσει διαδικτυακές πλατφόρμες.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών προανήγγειλε τη δημιουργία ηλεκτρονικής πύλης αλλά και τηλεφωνικής γραμμής, όπου το επιβατικό κοινό των ταξί θα μπορεί να υποβάλλει καταγγελίες και να καταθέτει παράπονα: «Είναι ένα σύστημα αξιολόγησης, όχι ανάλογα με τη φυσιογνωμία του οδηγού» σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά το ρυθμιστικό πλαίσιο που θα διέπει στο εξής τη λειτουργία των ταξί, είπε πως με βάση τον νέο κανονισμό, απαγορεύεται η άρνηση μίσθωσης, η μη συμμόρφωση προς τον πελάτη για την διαδρομή που θα υποδείξει, η προκλητική, ανάρμοστη ή άσεμνη συμπεριφορά από πλευράς οδηγών, ενώ καθίσταται υποχρεωτική η διακομιδή ασθενών σε νοσοκομεία εφόσον παραστεί ανάγκη.

Παράλληλα, θεσπίζεται και θεσμικό πλαίσιο και για τους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι υποχρεούνται σε τακτικούς ελέγχους των ταξίμετρων και της κατάστασης του οχήματος. Ως προς αυτά τα τελευταία, αναστέλλεται έως το 2020 η υποχρέωση αντικατάστασης των παλαιών οχημάτων: «Δεν πρόκειται για ρουσφέτι, είναι απόφαση που σχετίζεται με την οικονομική κρίση και το γεγονός ότι η παραγωγή των αυτοκινήτων είναι μηδενική στη χώρα μας» ανέφερε ο υπουργός.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.