Ο θόρυβος που προκάλεσαν οι αποκαλύψεις της «Νέας Σελίδας» για τις επιχειρηματικές – πολιτικές φιλίες του Κυριάκου Μητσοτάκη και την έντονη επιχειρηματική δράση της συζύγου του αντιμετωπίστηκαν από το επικοινωνιακό κανάλι της Πειραιώς με… απόλυτη σιωπή.
Άρθρο του Θύμιου Λυμπερόπουλου στην εφημερίδα «Νέα Σελίδα»
Με τη συνταγή «μπόρα είναι, θα περάσει», ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι συνεργάτες του εκτιμούν ότι δεν χρειάζεται να απολογηθούν ή να διαψεύσουν τις αποκαλύψεις της εφημερίδας. Θεωρούν ότι ο χρόνος θα σκεπάσει με αμνησία τους Έλληνες πολίτες και όσα λέγονται, ακούγονται ή γράφονται δεν θα αποτελέσουν κριτήριο για την επιλογή τους ή την ψήφο τους στις εκλογές.
Είναι δεδομένο ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κάνει λάθος. Περισσότερο από ποτέ ο Έλληνας θυμάται ποιος τον αλυσόδεσε στα μνημόνια, ποιος τον ανάγκασε να μεταναστεύσει, ποιος τον υποχρέωσε να ψάχνει στα σκουπίδια για φαγητό, ποιος βουλγαροποίησε τους μισθούς και τις συντάξεις, ποιος χάριζε εκατομμύρια σε πετρελαϊκές εταιρείες, ποιος έτεινε χείρα βοηθείας και συνεργασίας σε πολυεθνικές, ποιος απηύθυνε διάγγελμα για να προστατεύσει επιχειρηματικά συμφέροντα.
Ο Έλληνας πολίτης απαιτεί πλέον από την εκάστοτε κυβέρνηση δικαιοσύνη. Οικονομική και κοινωνική. Πλήρωσε πανάκριβα το πολιτικό – επιχειρηματικό αλισβερίσι και το μυρίζεται πλέον από μακριά. Η νεοφιλελεύθερη αύρα της Νέας Δημοκρατίας, αυτή που υιοθέτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως οδηγό των πολιτικών του επιλογών, δεν είναι τίποτε άλλο από μανιφέστο καταστροφής. Φρόντισε να κόψει κάθε δεσμό επικοινωνίας με κοινωνικές ομάδες, γιατί πολύ απλά δεν αντέχει και δεν συμμερίζεται το δίκιο των πολλών.
Το παράδειγμα με τον κλάδο των αυτοκινητιστών ταξί είναι ενδεικτικό των προθέσεών του σε ό,τι αφορά στην αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα. Οι νόμιμα εκλεγμένοι αντιπρόσωποι μιας επαγγελματικής ομάδας, στην οποία ανήκουν περισσότεροι από 60.000 αυτοκινητιστές σε όλη την Ελλάδα, θεωρούνται ανάξιοι συνομιλητές για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.
Ένας επιχειρηματίας όμως που ασκεί δραστηριότητα ως μεσολαβητής μεταφορικού έργου πληροί όλες τις προϋποθέσεις του συνομιλητή. Μόνο που αυτός δεν εκπροσωπεί χιλιάδες οικογένειες, κύριε Μητσοτάκη. Εκπροσωπεί μόνο τα δικά του συμφέροντα και της εταιρείας του… Αν το μοντέλο διακυβέρνησης που έχετε στο μυαλό σας είναι η διανομή του παραγόμενου πλούτου σε λίγους κι εκλεκτούς, τότε ευχαριστούμε, αλλά δεν θα πάρουμε. Το έχουμε ξαναδεί το έργο (δύο Ζάππεια, μία Εξεταστική), γνωρίζουμε την πλοκή και το φινάλε…
Η απογοήτευση και ο προβληματισμός που έχει προκαλέσει η στάση της Νέας Δημοκρατίας σε όλα τα μεγάλα προβλήματα της χώρας έχουν γεννήσει χιλιάδες ερωτήματα:
- Κάνει λάθος η ελληνική κοινωνία όταν ζητά δικαιοσύνη στην οικονομία και δικαίωση της εργασίας;
- Κάνουν λάθος οι ταξιτζήδες όταν ζητούν σεβασμό στις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, που ορίζει ότι κάθε διαμεσολαβητική εφαρμογή ασκεί υπηρεσίες αστικής μεταφοράς και ως εκ τούτου απαιτείται άδεια άσκησης λειτουργίας σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία;
- Ήταν ψέμα η ξενάγηση στελεχών της Uber στα γραφεία του κόμματος της ΝΔ και η παρουσίασή της ως επενδυτικής ευκαιρίας για τη χώρα μας;
- Είναι συντεχνιακή πρακτική όταν ζητάμε την τήρηση της ελληνικής νομοθεσίας, που απαγορεύει την είσπραξη για λογαριασμό τρίτου;
- Γνωρίζετε ότι όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές πλατφόρμες (My Taxi, Taxi Eu κ.ά.) δεν εισπράττουν για λογαριασμό του ταξιτζή, αλλά πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους, εκδίδοντας νόμιμα παραστατικά προς τον ταξιτζή στη χώρα που δραστηριοποιούνται;
- Γνωρίζετε ότι έχουν φορολογική και νομική οντότητα στην ίδια χώρα που παρέχουν υπηρεσίες και όχι σε φορολογικούς παραδείσους;
- Είναι παράλογο που απαιτούμε τη φορολόγηση όλων αυτών των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας;
- Έκαναν λάθος αυτά τα 2,5 εκατομμύρια ψηφοφόρων που εγκατέλειψαν τη Νέα Δημοκρατία από το 2004 και μετά; Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί; Κάνετε κάτι για να σταματήσετε τη σμίκρυνση της παράταξης;
- Γράφει ασυναρτησίες και ψέματα ο ελληνικό Τύπος για τις φιλίες και τα δείπνα με επιχειρηματίες;
Το πιο πιθανό είναι ότι σε όλα αυτά τα ερωτήματα δεν θα λάβουμε καμία απάντηση. Και όχι γιατί δεν υπάρχουν απαντήσεις. Απλώς η ειλικρίνεια και η αλήθεια είναι χαρακτηριστικά μιας άλλης Νέας Δημοκρατίας, που μπήκε στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Και κάποιοι φρόντισαν να το κλειδώσουν καλά…
Πριν από μερικά χρόνια διαχώρισα τη θέση μου, διαπιστώνοντας έγκαιρα τη διαδικασία μετάλλαξης της παράταξης. Έξι χρόνια αργότερα -κι ενώ έχει ολοκληρωθεί η ιδεολογική παραμόρφωση της Νέας Δημοκρατίας- με κατηγορούν ότι τείνω χείρα βοηθείας στον Τσίπρα και πολεμώ τον Κυριάκο Μητσοτάκη και το κόμμα του. Χιλιοειπωμένη μπούρδα, αλλά διόλου πειστική.
Δεν είναι πειστική, γιατί η αντιπαράθεσή μου με τη σημερινή ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας είναι ιδεολογική και σε καμία περίπτωση προσωπική. Εγώ πιστεύω στον ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό και στις ανθρώπινες αξίες που παράγει· εκείνοι πιστεύουν στον άκρατο νεοφιλελευθερισμό και στην παράδοση της εθνικής οικονομίας σε πολυεθνικά καρτέλ. Εγώ θεωρώ τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ραχοκοκαλιά της οικονομίας· εκείνοι τις θεωρούν βαρίδια και προσπαθούν να τις αφανίσουν. Εγώ θεωρώ έντιμο και πατριωτικό να επενδύονται τα κέρδη των επιχειρήσεων εδώ, στον τόπο μας· εκείνοι δεν έχουν πρόβλημα να φεύγουν τα χρήματα στο εξωτερικό, αφού έτσι επιτάσσουν οι κανόνες της παγκοσμιοποίησης.
Δεν πολεμώ, λοιπόν, τον Κυριάκο Μητσοτάκη επειδή δεν μου αρέσει η φάτσα του. Ίσα ίσα, ο άνθρωπος μου είναι συμπαθής. Πολεμώ τις ιδέες του και τα πολιτικά του κίνητρα με τα μέσα που έχει κάθε Έλληνας πολίτης. Με την κατάθεση των απόψεών μου. Κι έχω κάθε δικαίωμα να το κάνω, αφού επί τριάντα περίπου χρόνια ήμουν ενεργό μέλος του οργανισμού που λέγεται Νέα Δημοκρατία. Με κάθε ευκαιρία, λοιπόν, θα επισημαίνω το πριν και το τώρα. Κι ας κρίνει ο αναγνώστης ποια Νέα Δημοκρατία τον εκφράζει: αυτή του Κωνσταντίνου και του Κώστα Καραμανλή ή αυτή του Αντώνη Σαμαρά και του Κυριάκου Μητσοτάκη…
ΥΓ.: Ο νέος τρόπος προσέγγισης των ταξιτζήδων –«η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να πειράξει το ταξί» ή «ο Λυμπερόπουλος σας κοροϊδεύει»- εντάσσεται στη λογική της αισχρής ψηφοθηρίας. Αν στην Πειραιώς έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα για το ταξί και την αγορά των επιβατικών μεταφορών, ας βγουν να το ανακοινώσουν δημόσια. Μέχρι τότε, τα μόνα δεδομένα που έχουμε είναι οι επίσημες τοποθετήσεις του Κυρανάκη, της Μπακογιάννη, του Άδωνι, του Χατζηδάκη και το διάγγελμα του Κυριάκου, που, αν μη τι άλλο, καταλήγουν στον αφανισμό του ταξί ως μέρους του προγράμματος «θάνατος στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στους αυτοαπασχολούμενους».
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.