Taxi & Driver
ταξί υδρογόνου στην Κοπεγχάγη παραχωρεί η Toyota στη Drivr
Η Toyota παραχωρεί στην DRIVR τα πρώτα ταξί υδρογόνου

Η Toyota παραχωρεί στην DRIVR τα πρώτα ταξί υδρογόνου

Η κυκλοφορία αυτοκινήτων μηδενικής καύσης είναι ο στόχος όλων των Ευρωπαϊκών χωρών. Στα πλαίσιο της “Πράσινης Συμφωνίας” τα κράτη-μέλη της Επιτροπής προσπαθούν να δημιουργήσουν τις κατάλληλες υποδομές για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης και οικολογικότερων τρόπων καύσης. 

Μέσα σε αυτό το κλίμα, λοιπόν, στη Δανία, η εταιρεία ταξί “DRIVR” σε συνεργασία με την Toyota, χρησιμοποιεί αυτοκίνητα υδρογόνου, τα οποία συμβάλλουν στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Η διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία προσέφερε στην επιχείρηση με τα ταξί, 100 οχήματα υδρογόνου, τα οποία κυκλοφορούν στους δρόμους της Κοπεγχάγης. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ταξί υδρογόνου, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. 

Η εταιρεία με ταξί “DRIVR”

Η “DRIVR” πρόκειται για μία πρωτότυπη εταιρεία με ταξί, η οποία εδρεύεται στην Κοπεγχάγη. Πρόκειται για μία επιχείρηση η οποία βασίζεται σε ηλεκτροκινητική εφαρμογή, μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν να “κλείσουν” το ταξί. Όμως, δεν πρέπει να δηλώνουν μόνο το σημείο αποβίβασης και επιβίβασης. Οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν το είδος του αυτοκινήτου και το καύσιμο με το οποίο θα κινείται. 

Συγκεκριμένα, μπορούν να διαλέξουν υβριδικά, ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα οχήματα. Με αυτό το τρόπο η “DRIVR” προωθεί στο επιβατικό κοινό την ανάγκη για οικολογικότερους τρόπους μετακίνησης, οι οποίοι προστατεύουν το περιβάλλον και μειώνουν την ατμοσφαιρική ρύπανση.  

100 ταξί υδρογόνου από την Toyota στην DRIVR

Μέσω ενός δημόσιου διαγωνισμού, η DRIVR κέρδισε συνεργασία με την γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία Toyota. Συγκεκριμένα, η Toyota παραχώρησε στην εταιρεία με τα ταξί, 100 αυτοκίνητα υδρογόνου. Πρόκειται για την σειρά Toyota Mirai, η οποία έχει ως στόχο την μετάβαση σε έναν κόσμο με πρασινότερα μέσα μεταφοράς. 

Όπως αναφέρει και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hydrogen Denmark, κύριος Tejs Laustsen Jensen, τα ταξί είναι ένας από τους πιο βασικούς πυλώνες της μετάβασης σε μη ρυπογόνες μεταφορές. Τα ταξί βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση, διανύοντας καθημερινά πολλά χιλιόμετρα. Όταν χρησιμοποιούν αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, παράγουν έναν μεγάλο αριθμό ρύπων. Ωστόσο, αν οι ταξιτζήδες επιλέξουν το υδρογόνο, θα μπορέσουν να μειώσουν σημαντικά το οικολογικό τους αποτύπωμα. Ο κύριος Jensen, χαρακτήρισε τα ταξί ως “η βιτρίνα της πράσινης τεχνολογίας υδρογόνου”. Τα ταξί μπορούν να βοηθήσουν γρήγορα και αποτελεσματικά  στην κυριαρχία των υδρογόνων αυτοκινήτων. 

Αντίστοιχα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Δανίας και εκπρόσωποι της  DRIVR τόνισαν ότι είναι περήφανοι για την συνεργασία τους, καθώς μπορούν να πετύχουν αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Η μετάβαση σε οικολογικότερους τρόπους μετακίνησης θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, οι οποίοι θα ζουν σε ποιοτικότερες πόλεις, με την Κοπεγχάγη να πρωτοπορεί. 

Το υδρογόνο ως εναλλακτικό καύσιμο 

Το υδρογόνο θεωρείται οικολογικότερο καύσιμο, συγκριτικά με την τη βενζίνη ή το diesel, για αυτό και αξιοποιήθηκε από την Toyota. Όταν χρησιμοποιείται σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν παράγονται άκαυστοι υδρογονάνθρακες (HC), μονοξείδιο του άνθρακα (CO) ή CO2. Ως αποτέλεσμα, αφήνει μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. 

Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποίησε το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Γκρατς, σε συνεργασία με τη Bosch, αποδείχθηκε ότι η τεχνολογία του υδρογόνου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα επαγγελματικά επιβατικά οχήματα και στα βαρέα. Η έρευνα αποκάλυψε ότι η καύση του συγκεκριμένου καυσίμου, μπορεί να αποτελέσει το πρώτο βήμα για την πλήρη ηλεκτροδότηση. Παράλληλα, μπορεί να οδηγήσει στην  ανάπτυξη ενός δικτύου υδρογόνου που απαιτείται για οχήματα κυψελών καυσίμου. 

Πηγές: 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.