Taxi & Driver
ιστοσελίδα
Δωρεάν ιστοσελίδες ταξί από ασκούμενους και φοιτητές

Δικό σου site, δικό σου πελατολόγιο

Την ώρα που όλοι οι επαγγελματίες αναζητούν τον τρόπο να αυξήσουν τη δουλειά τους μέσω του διαδικτύου, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές αναζητούν κι οι ίδιοι τον τρόπο να προβληθούν στα sites. Γιατί, όμως, το ψάχνουν αλλού, ενώ μπορούν να το κάνουν μόνοι τους;

Το εμπόριο, οι υπηρεσίες, η ψυχαγωγία, η διασκέδαση, σχεδόν όλη η καθημερινότητα των σύγχρονων ανθρώπων, έχει περάσει πλέον στη διάθεση του διαδικτύου, με τους υπολογιστές και τα smartphones να έχουν τον πρώτο λόγο στις δραστηριότητές μας. Στο ίντερνετ κάνουμε έρευνα αγοράς, στο ίντερνετ ψωνίζουμε, διασκεδάζουμε, στο ίντερνετ βρίσκουμε ό,τι ψάχνουμε για να διευκολύνουμε την καθημερινότητά μας. Γιατί, λοιπόν, να μη βρίσκουμε εκεί και τον επαγγελματία αυτοκινητιστή που μας εξυπηρέτησε τόσο καλά την προηγούμενη φορά;

Διεθνής τάση που έρχεται και στην Ελλάδα

Ήδη σε πολλές χώρες του εξωτερικού, με προεξέχουσα βέβαια τις ΗΠΑ, η δημιουργία προσωπικών ιστοσελίδων αποτελεί πρώτη επιλογή για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές που θέλουν να προβάλλουν –άρα και να αυξήσουν- τη δουλειά τους. Πρόσφατα, μάλιστα, στο Πότσνταμ της Γερμανίας ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες ταξί και ενοικίασης αυτοκινήτων που δεν έχουν δική τους ιστοσελίδα να υποβάλουν αίτηση για να την αποκτήσουν δωρεάν. Και πιο κοντά σε εμάς, όμως, στη γειτονική Κύπρο, η οποία φημίζεται για την άμεση ενσωμάτωση των διεθνών τάσεων στην τοπική κοινωνία, δεν είναι λίγοι οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές που έχουν αποκτήσει ήδη τις δικές τους ιστοσελίδες.

Οι υπηρεσίες σου σε πρώτο πλάνο

Κι αν αναρωτιέστε τι μπορεί να προβάλλει ένας επαγγελματίας αυτοκινητιστής σε ένα site, η απάντηση είναι πιο απλή από όσο νομίζετε.

  1. Το προφίλ του οδηγού: Για πολλούς είναι σημαντικό να γνωρίζουν πληροφορίες για τον άνθρωπο που τους μεταφέρει στον προορισμό τους. Η ηλικία του, ο τόπος καταγωγής, το επίπεδο μόρφωσης, η γνώση ξένων γλωσσών, η οικογενειακή κατάσταση κ.α. είναι στοιχεία που βοηθούν έναν άνθρωπο να εμπιστευτεί έναν οδηγό και να τον ξανακαλέσει την επόμενη φορά που θα χρειαστεί τις υπηρεσίες του.
  2. Οι περιοχές που καλύπτει: Ένας άνθρωπος που χρησιμοποιεί συχνά ταξί κινούμενος σε συγκεκριμένες περιοχές, σίγουρα θα ήθελε να απευθυνθεί ξανά και ξανά σε έναν επαγγελματία αυτοκινητιστή ο οποίος τον εξυπηρέτησε άμεσα και σωστά την πρώτη φορά που έτυχε να τον μεταφέρει. Γιατί, λοιπόν, να μην μπορέσει να το κάνει μέσα από την προσωπική ιστοσελίδα του επαγγελματία;
  3. Οι υπηρεσίες που παρέχει: Ραντεβού, παροχή παιδικού καθίσματος, αναμονή μέχρι το τέλος της δουλειάς του πελάτη και εκ νέου μεταφορά του, κόστος διαδρομής. Extra υπηρεσίες που μπορεί να παρέχει ένας επαγγελματίας αυτοκινητιστής (με ή χωρίς επιπλέον κόμιστρο) που σίγουρα θα προσελκύσουν νέο κοινό.

Με λίγα λόγια, το διαδίκτυο αυτή τη στιγμή σου προσφέρει τη δυνατότητα να κάνεις το δικό σου brand, να μην είσαι δηλαδή ακόμα ένας επαγγελματίας αυτοκινητιστής ανάμεσα στους χιλιάδες. Μήπως ήρθε η ώρα να το αξιοποιήσεις;

 

*Αν θες βοήθεια για να φτιάξεις τη δική σου προσωπική επαγγελματική ιστοσελίδα, επικοινώνησε μαζί μας μέσω mail (στο [email protected]) ή στο facebook (@taxianddriver)

 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.