Στην αντεπίθεση πέρασε η εταιρεία Beat με αγωγή εναντίον του πρόεδρου της της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων, Θύμιου Λυμπερόπουλου ζητώντας αποζημίωση 260.000€.
“Δεν φοβάμαι και ούτε φοβήθηκα ποτέ να συγκρουστώ με την διαπλοκή και τα συμφέροντα, για το καλό της κοινωνίας και της πατρίδος μου.” ήταν τα πρώτα λόγια του κου Λυμπερόπουλου για την αγωγή-μαμούθ της εταιρείας διαμεσολάβησης στον χώρο των μεταφορών Beat, στη συνέχεια του πολέμου που έχει ξεσπάσει εδώ και καιρό μεταξύ τους.
Πιο συγκεκριμένα, το κείμενο της δήλωσης του κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου προς το europost.gr έχει ως εξής:
“Εκπροσωπώντας έναν κλάδο, που υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον όπως τα ταξί, υπερασπίζομαι με όλα τα Δ.Σ. των Σωματείων, την δικαιοσύνη στην οικονομία και είμαι απέναντι σε κάθε νεοφιλελεύθερη αντίληψη, που καλύπτει και προωθεί δραστηριότητες με τις οποίες το χρήμα αντί να μένει στην Ελλάδα πηγαίνει στο εξωτερικό. Δεν φοβάμαι και ούτε φοβήθηκα ποτέ να συγκρουστώ με την διαπλοκή και τα συμφέροντα, για το καλό της κοινωνίας και της πατρίδας μου”.
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, μπορεί μεν να προέρχεται πολιτικά από την Καραμανλική Κοινωνική Δεξιά και να έπαιξε στο παρελθόν καθοριστικό ρόλο στην εκλογή στο αξίωμα του Προέδρου της Ν.Δ. του Αντώνη Σαμαρά, αλλά στην συνέχεια ήρθε σε σύγκρουση με την πιο φιλελεύθερη πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας με αποτέλεσμα να διαγραφεί από το Κόμμα στις 14 Οκτωβρίου του 2011.
Αμέσως μετά άρχισε μία ιδιαίτερα μαχητική αρθρογραφία στην εφημερίδα “Δημοκρατία”, γράφοντας πύρινα άρθρα “κατά του νεοφιλελευθερισμού” και ασκώντας δριμύτατη κριτική στον Πρόεδρο της Ν.Δ. Κ. Μητσοτάκη και σε πολιτικά στελέχη που προέρχονται από την πιο φιλελεύθερη τάση.
Ο πρόεδρος του κλάδου των ταξί δεν έκρυψε ποτέ την προσέγγισή του με τον νυν υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη, στην προοπτική της κατάρτισης ενός νομοσχεδίου που θα ρυθμίζει στην Ελλάδα τις μεταφορές μέσω ταξί και θα αποκλείει, στο μέτρο του δυνατού, την διαμεσολάβηση εταιρειών ξένων συμφερόντων όπως η Beat και η Uber. To συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι ήδη έτοιμο και αναμένεται να κατατεθεί στην Βουλή τις επόμενες μέρες.
Ο Λυμπερόπουλος που συνεχίζει να διατηρεί προσωπικές επαφές με κορυφαία πρόσωπα του Καραμανλισμού στην Ελλάδα, όπως ο πρώην Πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής και ο νυν Πρόεδρος της Δημοκρατίας Π. Παυλόπουλος, δεν έκρυψε ποτέ την ευαρέσκειά του προς την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά προς τους κκ Τσιπρα και Σπίρτζη για την αποδοχή από μέρους τους όλων των θέσεων που τους πρότεινε ως εκπρόσωπος του κλάδου.
Από την άλλη πλευρά όμως διεύρυνε και τα πολιτικά μέτωπα που έχει ανοίξει με στελέχη της ΝΔ που βρίσκονται γύρω από τον αρχηγό του κόμματος Κ. Μητσοτάκη. Ο κ. Λυμπερόπουλος, σε διαδοχικές δηλώσεις του, έχει εξαπολύσει μύδρους εναντίον της Beat και της Uber, κατηγορώντας τις εταιρείες αυτές ότι “Παίρνουν τα λεφτά των Ελλήνων από την Ελλάδα και τα πάνε στο εξωτερικό χωρίς να φορολογούνται όπως οι Έλληνες πολίτες!”. Η ανοικτή σύγκρουσή του με την Beat θα έχει τώρα συνέχεια στις δικαστικές αίθουσες στις 7/6/2018 στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών.
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.