Taxi & Driver

Υπουργείο Μεταφορών: 24.800 ευρώ για το λογισμικό καταγγελιών στα ΕΔΧ!

Λογισμικό αξίας 24.800 ευρώ μέσω του οποίου οι πολίτες θα καταθέτουν τις καταγγελίες τους για τις υπηρεσίες των ΕΔΧ έχει προκηρύξει το ΥΜΕ.

Τον… μπελά τους αναμένεται να βρουν οι οδηγοί στα Επιβατικά Δημοσίας Χρήσης οχήματα καθώς το υπουργείο Μεταφορών έχει προκηρύξει διαγωνισμό για την προμήθεια λογισμικού ώστε να μπορούν οι πολίτες να καταθέτουν τις καταγγελίες τους για τις υπηρεσίες που προσφέρονται.

Το ύψος ωστόσο για το λογισμικό κρίνεται ιδιαίτερα υψηλό καθώς ανέρχεται σε 24.800 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Όπως επισημαίνεται στο έγγραφο του διαγωνισμού: «Το αντικείμενο της ανάθεσης περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ιστότοπου που θα φιλοξενήσει το λογισμικό υποδοχής επώνυμων καταγγελιών και παραπόνων των επιβατών, για τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τα Ε.Δ.Χ. οχήματα και παραβιάζουν το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία των οχημάτων αυτών, καθώς και την εκπαίδευση χρηστών, διάρκειας δώδεκα (12) ωρών, σύμφωνα με τη συνημμένες αναλυτικές προδιαγραφές.».

Ο συνολικός προϋπολογισμός για την προμήθεια του λογισμικού ανέρχεται σε 24.800 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και η χρηματοδότησή αναφέρεται στον Προϋπολογισμό του 2019 για αγορές λογισμικού υπολογιστών.

Περιγραφή συστήματος – Λειτουργικές απαιτήσεις

Η ανάπτυξη του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Συστήματος Υποδοχής Καταγγελιών και Παραπόνων για τα Ε.Δ.Χ. οχήματα περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ιστότοπου που θα φιλοξενήσει το λογισμικό υποδοχής επώνυμων καταγγελιών και παραπόνων των επιβατών, για τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και παραβιάζουν το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία των οχημάτων αυτών.

Το ανωτέρω σύστημα θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιβάτη που επιθυμεί να υποβάλει επωνύμως κάποια καταγγελία ή παράπονο, να επισκέπτεται ένα συγκεκριμένο ιστότοπο (web site), που θα βρίσκεται σε banner στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να συμπληρώσει μια τυποποιημένη φόρμα καταγγελίας ή παραπόνου, στην οποία θα υπάρχουν τα εξής πεδία:

  • Επώνυμο
  • Όνομα
  • Όνομα και Επώνυμο πατρός
  • Όνομα και Επώνυμο μητρός
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας (Α.Δ.Τ.)
  • Διεύθυνση και τόπος κατοικίας
  • Στοιχεία επικοινωνίας (κινητό τηλέφωνο, e-mail)
  • Αριθμός Κυκλοφορίας Ε.Δ.Χ. οχήματος που αφορά η καταγγελία ή το παράπονο
  • Ημερομηνία και ώρα γεγονότος που επέσυρε την καταγγελία ή το παράπονο
  • Περιφέρεια ή Περιφερειακή Ενότητα που συντελέστηκε το γεγονός της καταγγελίας ή του παραπόνου (θα επιλέγεται από λίστα)
  • Σύντομη περιγραφή του γεγονότος που επέσυρε την καταγγελία ή το παράπονο (ελεύθερο κείμενο)

Θα υποστηρίζονται διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Σύστημα Υποδοχής Καταγγελιών και Παραπόνων για τα Ε.Δ.Χ. οχήματα (Administrator: έχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες διαχείρισης, Editor: μπορεί να καταχωρήσει καταγγελίες, Viewer: μπορεί να δει όλες καταγγελίες ή καταγγελίες συγκεκριμένης Περιφερικής Ενότητας).

Η συμπλήρωση και υποβολή της φόρμας καταγγελίας θα έχει τη μορφή υποβολής υπεύθυνης δήλωσης, η δε υποβολή ψευδών και ανακριβών στοιχείων θα επισύρει τις προβλεπόμενες κυρώσεις περί ψευδούς δήλωσης (θα υπάρχει πεδίο για δήλωση ακρίβειας των στοιχείων).

Με βάση τον αριθμό κυκλοφορίας του Ε.Δ.Χ. οχήματος, θα πραγματοποιείται αναζήτηση στο Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και θα εντοπίζεται η Περιφερειακή Ενότητα (Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών) όπου εκδόθηκε η άδεια κυκλοφορίας του Ε.Δ.Χ. οχήματος, στην οποία θα αποστέλλεται email που θα γνωστοποιεί την καταγγελία, ώστε η αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών με τα αντίστοιχα δικαιώματα να αποκτά πρόσβαση στην καταγγελία.

Το σύστημα θα καταγράφει αυτόματα:

  • την ημερομηνία και ώρα καταχώρησης της καταγγελίας
  • την ημερομηνία και ώρα αποστολής του email
  • τυχόν επιβεβαίωση επιτυχούς ή όχι αποστολής του email
  • την ημερομηνία και ώρα εισόδου της κάθε Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών στο σύστημα
  • την ημερομηνία και ώρα της πρώτης προβολής της κάθε καταγγελίας από την αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Το σύστημα θα παράγει στατιστικές αναφορές πλήθους καταγγελιών ανά Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Γιώργος Ανδρής, NewsAuto


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.