Taxi & Driver
ΚΤΕΟ
Τα δικαιολογητικά του οχήματος LPG για τον αρχικό έλεγχο του ΚΤΕΟ

Σαν Ανώνυμες Εταιρείες θα επαναλειτουργήσουν τα δημόσια ΚΤΕΟ

Διασφάλιση της βιωσιμότητας των δημοσίων ΚΤΕΟ και της ισονομίας με τα ιδιωτικά θα προβλέπεται στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών.

Υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ που ορίζουν συγκεκριμένη ελάχιστη αμοιβή, σε αντίθεση με τα ιδιωτικά. Αυτό δημιουργεί τις συνθήκες για το πώς θα κλείσουν τα δημόσια, πώς θα είναι δηλαδή εκτός ανταγωνισμού, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Αυτά, έγιναν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με συγκεκριμένη στοχοθεσία και συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτό που θα προβλέπεται είναι ότι με απόφαση της Περιφέρειας που ανήκουν αυτά τα ΚΤΕΟ, να εγκρίνεται από το Υπουργείο, να μπορούν ν’ αναπροσαρμόζουν τις τιμές τους σύμφωνα με τον ανταγωνισμό της περιοχής στην οποία δραστηριοποιούνται.

Με την ίδια διαδικασία αλλά με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου και με έγκριση του Υπουργείου, να λειτουργούν αυτά τα ΚΤΕΟ με τη μορφή Ανώνυμης Εταιρείας, σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής και φορολογικής νομοθεσίας.

Επίσης επανέρχονται τ’ ασυμβίβαστα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες μονάδων τεχνικού ελέγχου. Επειδή ακούγονται διάφορα, ότι πρώην Γενικοί Διευθυντές του Υπουργείου που είχαν διατελέσει και σε θέσεις ευθύνης Υπουργών, συγγενικά τους πρόσωπα έχουν ΚΤΕΟ, το υπουργείο θα επαναφέρει αυτές τις διατάξεις ενώ επισημάνθηκε ότι θα γίνει και έρευνα ποιοι υπάλληλοι τόσο των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειών όσο και του Υπουργείου, έχουν συγγενικά πρόσωπα που έχουν λάβει άδειες γι’ αυτή τη δραστηριότητα.

Εδώ θα πρέπει να επισημανθεί ότι πολλές περιφέρειες διαθέτουν Δημόσια ΚΤΕΟ, πλήρως εξοπλισμένα τα οποία απαξιώθηκαν. Έχουν μείνει ανενεργά με δημόσιες εγκαταστάσεις εκατομμυρίων ενώ θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην οικονομική τρύπα της δημόσιας Διοίκησης.

Επειδή όμως όλα σε αυτή την χώρα γίνονται για να λέμε ότι κάνουμε κάτι, η αιτία του κλεισίματος των δημοσίων ΚΤΕΟ σίγουρα δεν είναι η κατώτατη τιμή και ο ανταγωνισμός. Ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα ουσιαστικός τεχνικός έλεγχος στα περισσότερα ΚΤΕΟ και μάλιστα στην επαρχία δεν γίνεται. Μάλλον λοιπόν θα έπρεπε το Υπουργείο να κοιτάξει πρώτα προς την κατεύθυνση ενός αξιόπιστου ελεγκτικού μηχανισμού για να λειτουργήσει και ο ανταγωνισμός.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.