Μέτρα για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις μεγάλες πόλεις λαμβάνουν οι δημοτικές αρχές. Η αρχή γίνεται με την Οξφόρδη, η οποία αποκάλυψε σχέδια για την απαγόρευση της κυκλοφορίας των βενζινοκίνητων οχημάτων, ενώ ανάλογα μέτρα θα λάβει και το Παρίσι.
Μετά το 2020, στο κέντρο της Οξφόρδης δεν θα εισέρχεται κανένα αυτοκίνητο που εκπέμπει καυσαέρια, ενώ παράλληλα θα εισαγάγει επίσης μειωμένες τιμές στάθμευσης για τα ηλεκτρικά οχήματα και τα ηλεκτρικά ταξί. Πιο συγκεκριμένα τα ταξί, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, τα ελαφρά εμπορικά οχήματα και τα λεωφορεία που δεν είναι μηδενικών εκπομπών, θα απαγορευθούν από έξι δρόμους στο κέντρο της πόλης. Η ζώνη αυτή σταδιακά θα διευρυνθεί για να περιλάβει περισσότερους δρόμους καθώς και άλλους τύπους οχημάτων μέχρι το 2035, οπότε όλα τα οχήματα που εκπέμπουν καυσαέρια, των φορτηγών περιλαμβανομένων, θα απαγορευθούν από το κέντρο. Τα οριστικά σχέδια θα εκπονηθούν από τις τοπικές αρχές αφού ολοκληρωθεί μια διαβούλευση, στις 26 Νοεμβρίου.
Τέλος και στο Παρίσι αλλά χωρίς απαγόρευση
Οι δημοτικές αρχές του Παρισιού ανακοίνωσαν ότι θέλουν να δώσουν ένα τέλος στην κυκλοφορία βενζινοκίνητων οχημάτων στην πρωτεύουσα μέχρι το 2030 και στην κυκλοφορία οχημάτων ντίζελ το 2024, χωρίς ωστόσο να τα απαγορεύσουν, ώστε το Παρίσι να γίνει «μια πόλη με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα». Ωστόσο οι αρχές δεν εξετάζουν την επιβολή κάποιας «απαγόρευσης». Η κίνηση αυτή θα προηγηθεί του στόχου της γαλλικής κυβέρνησης, η οποία ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι το 2040 θα σταματήσει η πώληση οχημάτων βενζίνης και ντίζελ.
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.