Taxi & Driver
Mercedes-Benz E 200 NGT
4,3€/100 χλμ. με τη Mercedes-Benz E 200 NGT

Mercedes που καίει ελάχιστα! 4,3€/100 χλμ!

Όσοι επιθυμούν να συνδυάσουν την οικονομία κίνησης, το οικολογικό προφίλ και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων με την πολυτέλεια, θα βρουν στην Mercedes-Benz E200 NGT (Natural Gas Technology) μία άκρως αξιόλογη πρόταση.

Με την χρήση μόνο φυσικού αερίου, η E-Class Natural Gas Drive παρέχει αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων, ενώ σε συνδυασμό και με την βενζίνη μπορεί να διανύσει έως 1.600 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό. Το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές χωρητικότητας 19,5 κιλών, οι οποίες καταλαμβάνουν ένα πολύ μικρό τμήμα του χώρου αποσκευών (400 έναντι 540 λίτρα). Η τεχνολογία Φυσικού Αερίου (NGT) της Mercedes-Benz είναι μια τεχνολογία BlueEFFICIENCY με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων και υψηλή δυνητική εξοικονόμηση.

Κινητήρας επιδόσεων… βενζίνης!

Η E200 NGT (W12) καταναλώνει 4,3 κιλά/100 χλμ. CNG, που αντιστοιχεί σε λιγότερο από 4,3 ευρώ/100 χλμ., ενώ εκπέμπει μόνο 114 γρ./χλμ. CO2. Από την άλλη, ως βενζινοκίνητη καταναλώνει 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 147 γρ./χλμ. CO2. Για την κίνηση της Ε200 φροντίζει ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας 156 ίππων και 270 Nm ροπής από τις 1.250 σ.α.λ., ο οποίος επιταχύνει το μοντέλο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα. Η κυριότερη μεταβολή αφορά στην ανεβασμένη σχέση συμπίεσης συγκριτικά με την βενζινοκίνητη έκδοση, από το 9,8:1 στο 11,0:1.

Το ξεχωριστό στην E200 NGT είναι ότι -αντίθετα με άλλα μοντέλα που καίνε CNG- ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με ποιο καύσιμο θα κινηθεί, ενώ ο κινητήρας εκκινεί με το καύσιμο που ήταν σε χρήση όταν έσβησε.

Κορυφαίο σε ποιότητα υλικών εσωτερικό

Το κύρος, η ασφάλεια, οι ανέσεις και το γόητρο που επιζητά ο αγοραστής της E200 δεν υποβαθμίζονται σε καμία περίπτωση από την ύπαρξη των δεξαμενών φυσικού αερίου στην έκδοση NGT. Άλλωστε, στοιχεία που να αποκαλύπτουν πως πρόκειται για μία έκδοση φυσικού αερίου δεν υπάρχουν, παρά μόνο κάποιες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων, όπου προσφέρονται κάποιες πληροφορίες που χρειάζονται για το CNG. Στο ταχύμετρο, ο ψηφιακός πυρήνας αναλαμβάνει εκτός από πληροφορίες Trip Computer να ενημερώνει και για το ιστορικό των δεξαμενών φυσικού αερίου(πληρότητα, κατανάλωση, αυτονομία), ενώ φυσικά ενημερώνει για την κατανάλωση και αυτονομία που αφορά και τα δυο καύσιμα.

Στην καμπίνα ξεχωρίζει η σχολαστικότητα με την οποία είναι φτιαγμένα τα πάντα και φυσικά η ηχητική απομόνωση από το εξωτερικό περιβάλλον. Η πολυτελής εικόνα από τα καλής ποιότητας πλαστικά με το άψογο φινίρισμα συμπληρώνεται από ένα γενναιόδωρο πακέτο χώρων, με εκπληκτικά άνετα πίσω καθίσματα. Το εντυπωσιακά χαμηλό επίπεδο θορύβου και τα άνετα καθίσματα είναι έτσι κι αλλιώς το κερασάκι στην τούρτα μιας καμπίνας που είναι πλημμυρισμένη από όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφάλειας.