Νέα έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας αποκαλύπτει πως η διαφορά μεταξύ πραγματικής και εργοστασιακής κατανάλωσης παραμένει στα ύψη. Το νέο πρότυπο Euro6 θα αλλάξει τα δεδομένα;
Χωρίς αμφιβολία οι καταναλώσεις και οι ρύποι είναι τα δύο πιο hot θέματα στο χώρο της αυτοκίνησης. Το σκάνδαλο dieselgate, που τελικά άγγιξε πολλές εταιρείες αυτοκινήτων, ήταν η αφορμή ώστε οι αρμόδιοι ευρωπαϊκοί οργανισμοί να θέσουν νέα πιο αυστηρά στάνταρ στις μετρήσεις. Έτσι, σήμερα, τα καινούργια αυτοκίνητα που παίρνουν έγκριση τύπου ακολουθούν έναν διαφορετικό τύπο μέτρησης που είναι πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες κίνησης. Σύμφωνα με αυτόν, η κατάσταση αναμένεται να βελτιωθεί και να πάμε σε πιο ρεαλιστικά στοιχεία.
Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως τα συγκεκριμένα στοιχεία προέρχονται από 8 ευρωπαϊκές χώρες και έχουν ληφθεί δεδομένα για πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα. Με βάση τα παραπάνω, οι πιο ακραίες φωνές στη Βρετανία υποστηρίζουν ότι πρέπει άμεσα να μπει «stop» στα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και τα ντίζελ, ενώ το πλαίσιο ελέγχου για τα επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να γίνει πολύ αυστηρότερο.
Πηγή: Newsauto
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.