Taxi & Driver
νέος άντρας ψάχνει σε έκθεση με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα να αγοράσει αυτοκίνητο
18% αύξηση στα μεταχειρισμένα οχήματα σε όλη την Ευρώπη

18% αύξηση στα μεταχειρισμένα οχήματα σε όλη την Ευρώπη

Το 2021 φαίνεται ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αυξήθηκαν σημαντικά στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με έρευνες, από το Νοέμβριο του 2021 μέχρι και φέτος, οι οδηγοί έχουν πληρώσει περίπου 3.726 ευρώ για την αγορά ενός μεταχειρισμένου οχήματος. 

Κύριοι λόγοι αύξησης της τιμής είναι η πανδημία και η έλλειψη ημιαγωγών. Από την μία πλευρά, λοιπόν, τα βενζινοκίνητα, τα diesel και τα SUV τα οποία σημείωσαν άνοδο στο κόστος τους. Από την άλλη πλευρά όμως, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με υγραέριο, παρουσίασαν μία πτώση στην τιμή τους, κατά 20%. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αύξηση στην τιμή των μεταχειρισμένων οχημάτων, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. 

Επιπλέον 3.726 ευρώ για τα μεταχειρισμένα οχήματα 

Σύμφωνα με την έρευνα της AutoScout24, το 2021 αποδείχθηκε μία από τις ακριβότερες χρονιές για όσους Ευρωπαίους θέλησαν να αγοράσουν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας συγκριτικά με το 2020, οι τιμές των μεταχειρισμένων οχημάτων έχουν αυξηθεί κατά 10%. Συγκεκριμένα, στα ηλεκτρικά οχήματα παρατηρήθηκε μία αύξηση κατά 9%, “απογειώνοντας” την τιμή τους, περίπου στα 33.243 ευρώ. 

Αντίστοιχα, το κόστος αγοράς ενός μεταχειρισμένου υβριδικού οχήματος αυξήθηκε κατά 5%, φτάνοντας κατά μέσο όρο στα 35.279 ευρώ. Όσον αφορά τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, η τιμή τους αυξήθηκε κατά 9% αγγίζοντας τα 20.405. Επίσης, κατά 8% αυξήθηκε και η τιμή των μεταχειρισμένων diesel οχημάτων, για τα οποία οι οδηγοί χρειάζονται περίπου 25.035 ευρώ για να τα αποκτήσουν. Όμοια άνοδο στην τιμή, γνώρισαν και τα SUV και spor οχήματα, των οποίων το κόστος αυξήθηκε κατά 8%.

Πανδημία και έλλειψη ημιαγωγών λόγοι αύξησης των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 

Η πανδημία άλλαξε τον τρόπο λειτουργίας όλων των χωρών, επηρεάζοντας άμεσα τον τομέα της οικονομίας. Με την έναρξη της υγειονομικής κρίσης, η μία χώρα μετά την άλλη επέλεξαν την λύση της καραντίνας και των προληπτικών μέτρων. Σε αυτά τα πλαίσιο, λοιπόν, στην Ευρώπη δημιουργήθηκε ένα καινούργιο πρόβλημα, το οποίο αφορά την αύξηση στην τιμή των μεταχειρισμένων οχημάτων. 

Οι Ευρωπαίοι πολίτες στην προσπάθεια τους να αποφύγουν τον συνωστισμό που δημιουργείται στα ΜΜΜ, καταφεύγουν στην αγορά ενός δικού τους ΙΧ. Η μετακίνηση των οδηγών με το αυτοκίνητο και η αποφυγή των ΜΜΜ, μειώνει σημαντικά την αύξηση των κρουσμάτων και βελτιώνει την υγειονομική εικόνα της χώρας. Παράλληλα, από το 2020 η Ευρώπη αντιμετωπίζει το πρόβλημα της έλλειψης ημιαγωγών, με αποτέλεσμα να αργεί σημαντικά η παράδοση των καινούργιων οχημάτων. Ως αποτέλεσμα, πολλοί οδηγοί επιλέγουν την αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, για τα οποία δεν χρειάζεται να περιμένουν μεγάλο χρονικό διάστημα για να τα αποκτήσουν. 

Μείωση κατά 20% στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με υγραέριο 

Παρά την αύξηση που παρατηρήθηκε σε όλες τις κατηγορίες μεταχειρισμένων οχημάτων, τα αυτοκίνητα με κινητήρα υγραερίου, σημείωσαν πτώση στην τιμή τους κατά 20%. Αυτό σημαίνει αρχικά ότι τα συγκεκριμένα οχήματα επιλέγονται λιγότερο από τους καταναλωτές, για αυτό και δεν υπήρξε ανάγκη αύξησης του κόστους αγορά τους. Ωστόσο, η μείωση στην τιμή, δίνει στους οδηγούς πιο εύκολης αγοράς τους, συγκριτικά με τα υπόλοιπα μεταχειρισμένα. 

Πηγή: 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.