Απαντήσεις δίνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ αναφορικά με το νομοσχέδιο για τα ταξί αλλά και το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Εντός της εβδομάδας παρουσιάζεται και στη συνέχεια κατατίθεται στη Βουλή το σχέδιο νόμου για τα ταξί. Το σχέδιο νόμου προβλέπει υψηλά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρείες που τυχόν παρανομούν και φοροδιαφεύγουν, αλλά και στους ιδιώτες που παρέχουν τα οχήματά τους για μη πιστοποιημένες μεταφορές.
Το απόσπασμα της συνέντευξης του Χρ. Σπίρτζη, στο ΑΠΕ, για τα ταξί
Ερ.: Πότε θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για τα ταξί και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες; Θα φωτιστούν οι «σκιές» για τις οποίες καταγγέλλετε τους προκατόχους σας και στελέχη της ΝΔ;
Απ.: Εντός της εβδομάδας θα παρουσιαστεί στη δημοσιότητα και στη συνέχεια θα κατατεθεί.
Ερ.: Τι σημαίνει για τον Χρήστο Σπίρτζη ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, ο πρόεδρος των ταξιτζήδων; Κάποιο φιλελεύθεροι, άσπονδοι φίλοι σας λένε ότι είστε και οι δυο «εκπρόσωποι του συντεχνιασμού, του παλιού που δεν θέλετε να αλλάξει τίποτα σε αυτόν τον τόπο» …
Απ.: Αν συντεχνιασμός είναι η υπεράσπιση της κοινωνίας, ο εξορθολογισμός των διαδικασιών, η ισονομία, η ίση μεταχείριση πολιτών και εταιρειών, οι αξιόπιστοι μηχανισμοί ελέγχου, η πληρωμή των οικονομικών βαρών από όλους, η προσπάθεια ενάντια στην απορρύθμιση και την ισοπέδωση των νεοφιλελεύθερων δυνάμεων –τότε ναι, είμαι ό,τι πιο συντεχνιακό υπάρχει και είναι τιμή μου και καμάρι μου. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι η Ευρώπη και η χώρα μας οικοδόμησε τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, τις αρχές και τις αξίες του, το κοινωνικό κράτος, την ισονομία, την ποιότητα, το σεβασμό στην διαφορετικότητα του καθένα και τελικά τη δημοκρατία βασιζόμενη στις συντεχνίες.
Μια βόλτα στην κεντρική πλατεία των Βρυξελλών και στα κτίρια των συντεχνιών θα πείσει και τους πλέον νεοφιλελεύθερους για αυτό. Αν ο συντεχνιασμός είναι η προστασία κυκλωμάτων και παράνομων ή ανορθολογικών διαδικασιών και συμπεριφορών, τότε είμαι εχθρός του συντεχνιασμού. Ποιος όμως έχτισε, οικοδόμησε αυτόν το στρεβλό συντεχνιασμό; Ποιος διαπραγματευόταν και ανέχονταν για να χτίζει κομματικούς στρατούς πλαστές υπερωρίες, παράνομες διαδικασίες, μηδενικούς μηχανισμούς ελέγχου; Μήπως η ΝΔ και οι συνοδοιπόροι της που οικοδόμησαν αυτό το στρεβλό σύστημα θέλουν σήμερα να το φορτώσουν στο ΣΥΡΙΖΑ και στα στελέχη του;
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είναι ο πρόεδρος ενός συνδικαλιστικού φορέα. Τον σέβομαι για αυτό και θα συνεργαστώ όπως συνεργάζομαι με όλες τις δημοκρατικές εκφράσεις της κοινωνίας και των επαγγελματικών φορέων. Δεν έχω δει σε θέματα που πρέπει να εξορθολογιστεί το επάγγελμα του αυτοκινητιστή να μην έχει προτάσεις και να φέρνει εμπόδια στην εφαρμογή τους. Αυτό που κυρίως διεκδικεί και έχει δίκιο είναι η ισονομία. Δεν μπορεί οι αυτοκινητιστές, οι ταξιτζήδες να πληρώνουν και οι διαμεσολαβητές της εργασίας τους να μην έχουν καν έδρα στη χώρα μας.
Δεν μπορεί η αντικοινωνική συμπεριφορά κάποιων ταξιτζήδων αντί να μετατρέπεται σε προσπάθεια βελτίωσης, θέσπισης και τήρησης κανόνων να μετατρέπεται σε «γκρίζα ζώνη», ώστε κάποιοι με άλλοθι αυτό να πλουτίζουν και να μην πληρώνουν ένα ευρώ. Διαφορετικά να δώσουμε και στους ταξιτζήδες το δικαίωμα να ιδρύσουν μια εταιρεία στο εξωτερικό και να μην πληρώνουν ένα ευρώ ούτε στα ασφαλιστικά ταμεία ούτε στην εφορία. Αυτή είναι η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας, του Κυριάκου Μητσοτάκη και των δυνάμεων που συμπορεύονται: οι πολλοί να πληρώνουν και να υποφέρουν και οι λίγοι και εκλεκτοί να πλουτίζουν χωρίς να εισφέρουν το παραμικρό.
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.