Taxi & Driver
Intel
Volkswagen, Intel και Mobileye θα ξεκινήσουν υπηρεσία ταξί χωρίς οδηγό το 2019

Volkswagen, Intel και Mobileye θα ξεκινήσουν υπηρεσία ταξί χωρίς οδηγό το 2019

Η Volkswagen και η Mobileye (εταιρεία αυτόνομης οδήγησης οχημάτων που ανήκει στην Intel), ανακοίνωσαν εχθές ένα φιλόδοξο σχέδιο για την έναρξη εμπορικής υπηρεσίας ταξί χωρίς οδηγό στο Ισραήλ το 2019.

Ετούτο το εγχείρημα είναι αδιαμφισβήτητα μια επιθετική κίνηση από τη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που θα μπορούσε να την καθιέρωση στο χώρο της αυτόνομης οδήγησης οχημάτων που προορίζεται για τη μεταφορά επιβατών, κάτι φυσικά θα μεταφράζεται σε τρελά κέρδη για την εταιρεία. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Volkswagen θα προμηθεύσει ένα στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ η Mobileye θα χειριστεί την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, επίσης από την άλλη πλευρά η Champion Motors, ο δεύτερος μεγαλύτερος εισαγωγέας και διανομέας αυτοκινήτων του Ισραήλ, θα εκτελεί σε διαρκή βάση επιχειρήσεις για την διαχείρισης του στόλου των οχημάτων.

Τα οχήματα θα είναι εφοδιασμένα με το κιτ AV της Mobile, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που μπορεί να οδηγεί ένα αυτοκίνητο χωρίς την παρουσία οδηγού. Παρεμπιπτόντως το συγκεκριμένο σύστημα αποτελείται από υλικολογισμικό (αγγλικά: hardware), driving policy, λογισμικό ασφαλείας και δεδομένα χαρτών. Tο έργο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019 με λίγες δεκάδες οχήματα και θα κλιμακωθεί σε εκατοντάδες αυτοκινούμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2022 και όπως πάντα το Ισραήλ θα βρεθεί στο επίκεντρο του τεχνολογικού κόσμου για τα σημαντικά επιτεύγματα του.

Ένας εκπρόσωπος της Intel δήλωσε: «Το συγκεκριμένο φιλόδοξο σχέδιο που θα εφαρμοστεί στην πράξη δεν είναι πιλοτικό έργο. Η κοινοπραξία είναι η πρώτη του είδους που στοχεύει στο MaaS εμπορικού επιπέδου 4/5».

Για εκείνους που δεν γνωρίζουν, το MaaS σημαίνει «Mobility as a Service», και είναι η ορολογία που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ορολογία τη μεταφορά επιβατών μέσω οχημάτων με αυτοματοποιημένο τρόπο. Και το 4/5 περιγράφει το επίπεδο στο οποίο λειτουργεί η αυτόνομη οδήγηση στο αυτοκίνητο (το 5 είναι το ανώτερο) όπως ορίζεται από την Society of Automotive Engineers. Το επίπεδο 4 σημαίνει ότι δεν υπάρχει οδηγός μέσα στο όχημα, αλλά με κάποιους περιορισμούς, δηλαδή θα παρεμβαίνει κάποιος ειδικός από απομακρυσμένη απόσταση για να ελέγχει τις παραμέτρους. Και το επίπεδο 5 μεταφράζεται πως δεν υπάρχει οδηγός μέσα στο όχημα χωρίς περιορισμούς. (Βεβαίως, πολλοί ειδικοί προβλέπουν ότι η αυτοματοποίηση επιπέδου 5 είναι αδύνατη να επιτευχθεί.)


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.