Taxi & Driver

Uber: Κόβει τους πελάτες με χαμηλή βαθμολογία

Την πρόθεσή της να κόβει μελλοντικά τους πελάτες που συγκεντρώνουν βαθμολογία χαμηλότερη του μέσου όρου έκανε γνωστή η Uber.

Τα νέα έγιναν γνωστά από κείμενο που υπογράφεται από την Kate Parker (Head of Global Brand & Strategic Initiatives, Uber) στο οποίο σημειώνεται ότι όπως οι οδηγοί της Uber θα πρέπει να πληρούν κάποιες ελάχιστες βαθμολογίες έτσι ώστε να συνεχίζεται η συνεργασία τους με την εταιρεία, αντίστοιχα και οι επιβάτες θα πρέπει να υποστηρίξουν με τη συμπεριφορά τους ότι θέλουν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

Ωστόσο, το κόψιμο των χρηστών με χαμηλή βαθμολογία δεν θα συμβεί από τη μία ημέρα στην άλλη. Η Uber θα στέλνει περιοδικά συμβουλές στους χρήστες για το πως μπορούν να βελτιώσουν τη βαθμολογία τους, αποφεύγοντας συμπεριφορές, όπως να είναι αγενείς προς τον οδηγό, να αφήνουν σκουπίδια στο αυτοκίνητο ή να παρακινούν τον οδηγό να υπερβεί το όριο ταχύτητας. Οι πελάτες δηλαδή θα έχουν αρκετές ευκαιρίες για να βελτιώσουν το σκορ τους πριν τελικά κοπούν από την εφαρμογή της Uber.

Πάντως η Uber δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το χρόνο ή τις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες θα εφαρμοστεί το νέο μέτρο της.