Taxi & Driver
υποχρεώσεις ταξί

Το ΔΝΤ καλεί ταξί… για την ανταγωνιστικότητα στην Ελλάδα

Το υψηλό κόστος των ταξί και ευρύτερα των υπηρεσιών μπήκε, μεταξύ άλλων, στο στόχαστρο του επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ στην Ελλάδα. 

Κατά την ομιλία του στο 3ο διεθνές συνέδριο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, ο  Πίτερ Ντόλμαν σχολίασε πως οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να πληρώνουν υπερβολικά για υπηρεσίες και έφερε ως παράδειγμα τις τιμές των ταξί, οι οποίες όπως είπε αυξήθηκαν κατά 17% την περίοδο 2010-16, παρά τον σταθερό πληθωρισμό σε γενικές γραμμές την ίδια περίοδο. 

«Το συμπέρασμα είναι ότι χρειάζεται να γίνουν περισσότερα για να καταστεί η Ελλάδα πιο ανταγωνιστική μέσα στην Ευρωζώνη και πιο ανθεκτική σε επεισόδια οικονομικής ύφεσης» τόνισε. 

 Υπενθυμίζεται ότι νομοθετική παρέμβαση του υπουργείου Μεταφορών εισήγαγε περιορισμούς στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει ψηφιακές πλατφόρμες όπως η Uber και το Beat, στην πραγματικότητα υποχρεώνοντας αντίστοιχες εταιρείες να δραστηριοποιούνται στη χώρα μόνο με ταξί -και όχι με επιπλέον τύπους οχημάτων- τα οποία οφείλουν να ακολουθούν τις κλασικές προδιαγραφές και τιμές μεταφοράς.

Πηγή: naftemporiki.gr