Διαφορές θα δούμε και στους κινητήρες. Το ντίζελ παραμένει, με τουλάχιστον δύο μοτέρ 1,6 και 2,0 λίτρα, ενώ αναμένουμε σίγουρα αυτή τη φορά και υβριδική έκδοση, δανειζόμενη τεχνολογία από την Superb που θα λανσάρει πρώτη το δικό της μοντέλο με επιπλέον ηλεκτροκινητήρα και αυτονομία ηλεκτρική γύρω στα 50 χιλιόμετρα.
Η πιο σημαντική αλλαγή μάλλον έχει να κάνει με το σύστημα 48V που θα δώσει στον 1.500άρη βενζινοκινητήρα ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά, ενώ πολλοί θα θέλαμε να δούμε το σύστημα αυτό και με τον 1.000άρη, αν και οι πληροφορίες λένε πως ο μικρός βενζινοκινητήρας θα παραμείνει ως έχει για να κρατήσει την τιμή της βασικής έκδοσης χαμηλή.
Από κει και πέρα η Skoda ετοιμάζει μεγάλη τεχνολογική επίθεση στην καμπίνα, και μετά τη Scala και η Octavia θα αποκτήσει το καλύτερη σύστημα ψυχαγωγίας του ομίλου, ενώ φυσικά αναμένουμε εκδόσεις με οθόνες όπου μέχρι τώρα υπάρχει δείκτης.
Εσείς όμως τι άλλο θέλετε να δείτε στην επόμενη Octavia; Τι αλλαγές επιθυμείτε να έχει και τι θα θέλατε να μείνει ως έχει για να την προτιμήσετε; Τι λέτε;
Πηγή: AutoΤρίτη
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.