Taxi & Driver
Θεσσαλονίκης
Ταξί Θεσσαλονίκης: Τα διπλοπαρκαρισμένα ΙΧ μάστιγα στο κυκλοφοριακό

Ταξί Θεσσαλονίκης: Τα διπλοπαρκαρισμένα ΙΧ μάστιγα στο κυκλοφοριακό

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί περιγράφει τους λόγους του κυκλοφοριακού στην πόλη και δηλώνει αισιόδοξος ότι η σημερινή κατάσταση θα βελτιωθεί.

Τα διπλοπαρκαρισμένα ΙΧ είναι σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες και οδηγούς των ταξί της Θεσσαλονίκης η σοβαρότερη αιτία για το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πόλη.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης επισημαίνει ότι σημαντικός παράγοντας στον περιορισμό των κυκλοφοριακών προβλημάτων της πόλης θα είναι η ολοκλήρωση και λειτουργία του μετρό. Μέχρι τότε όμως θα πρέπει να έχει αντιμετωπιστεί μια σειρά από ζητήματα, που δημιουργούν μποτιλιαρίσματα και δυσχεραίνουν τις μετακινήσεις των Θεσσαλονικέων.

Μάλιστα, μιλώντας στη Voria.gr ο κ. Λεοντιάδης εκφράζει την αισιοδοξία του ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν περιοριστεί σημαντικά τα προβλήματα που δημιουργούν τα ίδια τα ταξί στην κυκλοφορία, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί των ταξί καθημερινά στο έργο τους. Διότι στο κυκλοφοριακό όλα λειτουργούν αμφίδρομα. Είμαστε και θύτες και θύματα… Γιατί μέχρι το τέλος του έτους; Επειδή θα ληφθούν νέα μέτρα που θα ρυθμίζουν μια σειρά από θέματα των ταξί, σε συνεργασία και με το δήμο Θεσσαλονίκης και με την Τροχαία και με τον ΟΣΕΘ. Μέτρα, τα οποία αναμένεται να ανακοινωθούν στο τέλος του Αυγούστου.

«Τα έργα του μετρό και τα εργοτάξια, που καταλαμβάνουν μεγάλους χώρους στον πυκνοδομημένο ιστό, τα διπλοπαρκαρισμένα εντός πόλης και τα φορτηγάκια που εκτελούν φορτοεκφορτώσεις, σε συνδυασμό με τη νοοτροπία που έχουμε να χρησιμοποιούμε για τις μετακινήσεις μας το ΙΧ είναι οι κυριότεροι λόγοι από τους οποίους δημιουργείται το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη. Κυρίαρχη αιτία όμως είναι τα διπλοπαρκαρισμένα. Μπλοκάρουν πάρα πολλούς ζωτικής σημασίας δρόμους», επισήμανε ο κ. Λεοντιάδης.

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί εξήγησε ότι απαιτούνται μια σειρά από κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επειγόντως σε πολύ συγκεκριμένες οδικές αρτηρίες της Θεσσαλονίκης για να βελτιωθούν τα πράγματα. Και χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι της Ίωνος Δραγούμη, η οποία έχει επιβαρυνθεί υπερβολικά μετά την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας από τη Μακένζι Κινγκ μέχρι την Τσιμισκή, όπως και η Αγίου Δημητρίου, η Γρηγορίου Λαμπράκη κ.ά.

Ο κ. Λεοντιάδης σημειώνει την απουσία τροχονόμων από τους κεντρικούς οδικούς κόμβους, που ρύθμιζαν την κυκλοφορία στο παρελθόν και βελτίωναν την κατάσταση στο κέντρο της πόλης. «Παλιά έβλεπες τροχονόμους καθημερινά στη ΧΑΝΘ, στην Πολυτεχνείου, σε βασικούς κόμβους της πόλης. Αυτοί οι άνθρωποι συνεισέφεραν σημαντικά στη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης. Πλέον δεν υπάρχουν πουθενά. Προφανώς δεν υπάρχει το απαιτούμενο προσωπικό. Όμως και αυτό συντελεί στην αύξηση των κυκλοφοριακών φόρτων. Όλα μαζί δημιουργούν το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης», είπε ο κ. Λεοντιάδης.

«Το πρόβλημα στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης είναι το ΙΧ αυτοκίνητο. Πρέπει κάποια στιγμή να πείσουμε τον κόσμο να μην κάνει αλόγιστη χρήση του ΙΧ και κυρίως να σταματήσει να το χρησιμοποιεί για να κινηθεί στο κέντρο. Καταλυτικός παράγοντας σε αυτή την προσπάθεια θα είναι η λειτουργία του μετρό. Τότε θα υπάρχουν πλέον επαρκή μέσα (ταξί, λεωφορεία, μετρό) για να μετακινηθεί ο κόσμος και δε θα χρειάζεται να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του. Τα ΙΧ δεν πρέπει να κυκλοφορούν σε βάθος χρόνου στην Τσιμισκή. Όταν το επιτύχουμε όλοι μαζί, τότε το κυκλοφοριακό θα περιοριστεί σημαντικά και επιπλέον οι χρεώσεις για τις διαδρομές των ταξί θα περιοριστούν σημαντικά, ακριβώς επειδή θα κινούνται χωρίς εμπόδια», τόνισε ο κ. Λεοντιάδης.

Επίσης, ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί σημείωσε ότι με την εφαρμογή του νέου συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης υπάρχουν πλέον διαθέσιμες θέσεις ακόμη και στα πιο δύσκολα σημεία της Θεσσαλονίκης, σε συνδυασμό και με τα υφιστάμενα πάρκινγκ. «Πρέπει να μάθει και ο κόσμος να χρησιμοποιεί –και να πληρώνει- τις νόμιμες θέσεις στάθμευσης. Σταδιακά υπάρχει εξοικείωση και θα βελτιώνονται τα πράγματα. Χρειάζεται όμως χρόνος. Ακόμη ορισμένοι παρκάρουν στις εσοχές των ταξί. Και δε μιλάω για τα φορτηγάκια, που κάνουν διανομές και βρίσκουμε μαζί τους τη χρυσή τομή. Μιλάω για ιδιώτες…», συμπλήρωσε ο κ. Λεοντιάδης.

Πηγή: www.voria.gr


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.