Taxi & Driver
ταξί στους δρόμους της Αθήνας
Πότε πρέπει να αποσυρθούν τα ΕΔΧ αυτοκίνητα ταξί με βάση το όριο ηλικίας;

Συνάντηση Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών με ΠΟΕΙΑΤΑ για τις καινούριες ρυθμίσεις των ταξί

Συνάντηση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών με εκπροσώπους του ΔΣ της ΠΟΕΙΑΤΑ για τις καινούριες ρυθμίσεις των ταξί

Στις 19 Μαρτίου του 2021, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Υφυπουργού Υποδομών κύριο Γιάννη Κεφαλογιάννη και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κύριο Γιάννη Ξιφαρά με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κύριο Σεραφείμ Κασιδιάρη, το πρώτο αντιπρόεδρο κύριο Παναγιώτη Σκέντζο, τον γραμματέα κύριο Λευτέρη Πετράκη και τον αναπληρωτή ταμία κύριο Βασίλειο Μαραγκάκη, με στόχο να συζητήσουν σχετικά με τις καινούριες ρυθμίσεις των ταξί.

ταξί εν κινήση

Οι βασικοί άξονες της συζήτησης ήταν τρεις. 

Νέες μορφές κινητικότητας και τι συζητήθηκε περι uber.

Πρώτον συζήτησαν για τις νέες μορφές κινητικότητας που σκέφτεται το Υπουργείο να εντάξει στην Ελληνική καθημερινότητα. Ο κύριος Κεφαλογιάννης διαβεβαίωσε τη Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α  ότι δεν θα προχωρήσουν σε νέα μορφές κινητικότητες χωρίς πρώτα να έχει γίνει διεξοδική μελέτη, η οποία να αποδεικνύει ότι δεν θα δημιουργηθεί οικονομικό πρόβλημα στους οδηγούς ταξί και φυσικά ότι δεν θα προσβάλλουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα. Μάλιστα, επεσήμανε ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν συνδέεται με την εταιρεία της Uber. 

Τι θα γίνει με το κόστος μίσθωσης και ειδικών αδειών των ταξί 

Στη συνέχεια το επίκεντρο της συζήτησης μεταφέρθηκε στο θεσμικό πλαίσιο των Εκμισθωμένων Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ). Ο Υφυπουργός μεταφορών τόνισε για ακόμη μία φορά ότι δεν θα γίνει καμία αλλαγή στην ελάχιστη μίσθωση, στην τιμή των συμβάσεων και δεν υπάρξει προσθήκης νέας  επιβατικής υπηρεσίας μεταφοράς με Ε.Ι.Χ. Συγχρόνως, διευκρίνισε ότι στόχος του Υπουργείου είναι η βελτίωση της ψηφιακής πλατφόρμας, ώστε να γίνει περισσότερο λειτουργική, για να μπορούν όλοι να την αξιοποιήσουν χωρίς δυσκολία. 

πινακίδα ταξί

Ταξί με 7 και 8 θέσεις.

Τρίτο και τελευταίο ζήτημα που “έπεσε στο τραπέζι” των διευκρινίσεων ήταν το αίτημα της ένωσης ταξί για οχήματα 7 και 8 θέσεων, με τον κύριο Κεφαλογιάννη να δεσμεύεται ότι μέχρι τις 15 Απριλίου θα έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες προεργασίες για την υλοποίηση του αιτήματος.  

 Παράταση στα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου και στις ειδικές άδειες για τα ταξί. 

Παράλληλα, στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών που εκδόθηκε μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης, διευκρινήστηκαν και άλλα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο των ταξί. Αναλυτικότερα, το Υπουργείο είναι πρόθυμο να δώσει παράταση ισχύος στα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου των οχημάτων που έχουν διάρκεια μικρότερη του ενός έτους, αφού όσοι είχαν καταληκτική ημερομηνία 31 Μαρτίου αποσύρθηκαν, πριν προλάβει να χορηγηθεί η παράταση για το όριο της ηλικίας. Επίσης, υπενθύμισε ότι έχει ήδη δοθεί παράταση στις άδειες των ταξί 10 μηνών από την ημερομηνία λήξης τους. 

δυο ταξί σε στάση

Δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στα ζητήματα που αφορούν ειδικές άδειες των ταξί.

Μάλιστα, ο κύριος Κεφαλογιάννης υποσχέθηκε ότι θα εξετάσει και τα υπόλοιπα ζητήματα που τέθηκαν στην συζήτηση και απασχολούν τους οδηγούς ταξί. Πιο συγκεκριμένα, θέματα σχετικά με τη παράταση ελεύθερης κυκλοφορίας στις λεωφορειολωρίδες στη Θεσσαλονίκη, που λήγει στις 30 Απριλίου, το αίτημα επαναλειτουργίας του δευτεροβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου, τον επανέλεγχο και την πλαστικοποίηση των ειδικών αδειών ταξί, καθώς και τη δυνατότητα επιδότησης ταξιμέτρων. Τέλος, ο Υφυπουργός ενημέρωσε αναλυτικά τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας για το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης στο τομέα των Μεταφορών, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα ζητήματα που αφορούν ειδικές άδειες των ταξί.

Πηγές: 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.