Ο υπουργός είχε συνομιλίες με εκπροσώπους του συλλόγου σχολών οδήγησης, σωματείων ταξί και τη διοίκηση και εργαζομένους του ΚΤΕΛ.
«Η χώρα πάει μπροστά προοδεύει και έχουμε ήδη μπει σε μία πορεία εξυγίανσης πολλών παθογενειών με τη συνεργασία φορέων, ιδιωτών αλλά και τη σύμπραξη της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης», ανέφερε από το Ηράκλειο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος συναντήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας με εκπροσώπους του συλλόγου σχολών οδήγησης, σωματείων ταξί και τη διοίκηση και εργαζομένους του ΚΤΕΛ.
«Αξίζουν συγχαρητήρια στα ΚΤΕΛ Ηρακλείου για τη μεγάλη επένδυση που έκαναν αγοράζοντας και ανακαινίζοντας το κτίριο του Οδυσσέα Ελύτη και από δω και στο εξής θα εξυπηρετεί τους πολίτες και επισκέπτες της Κρήτης. Αφήνουμε τον κακό μας εαυτό πίσω και νόμιμα πλέον αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα που μας δίδεται. Στο πλαίσιο αυτό και τα ΚΤΕΛ αξιοποιούν όλες τις δυνατότητες, δημιουργώντας ένα, υπερσύγχρονων υποδομών, κτίριο με ανθρώπινες προδιαγραφές και την αμέριστη συμπαράσταση του υπουργείου, ευχόμενος όλα τα ΚΤΕΛ στην Ελλάδα να λειτουργούν όπως το ΚΤΕΛ Ηρακλείου» ανέφερε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον υπουργό το υπουργείο κινείται προς την κατεύθυνση στο εξής η χώρα να μην δανείζεται για να αγοράζει λεωφορεία. «Θέλουμε να μην κλείσει η ΕΛΒΟ ως δραστηριότητα, οπότε δρομολογούμε το να παράγονται λεωφορεία στη χώρα μας. Κινούμαστε στη λογική σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ώστε να παράγονται τα λεωφορεία που χρειάζονται σε όλες τις δομές σε όλη την Ελλάδα. Τα ΚΤΕΛ μπορούν να συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή. Παράλληλα όμως το υπουργείο τρέχει δρομολογεί τη δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικών λεωφορείων ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών. Θεωρώ πως είναι η καλύτερη επιδότηση που μπορούμε να δώσουμε στις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες. Ήδη οι διαδικασίες έχουν προχωρήσει με τα συναρμόδια υπουργεία και στο επόμενο διάστημα οι σύμβουλοι θα παραδώσουν το μοντέλο πάνω στο οποίο θα προχωρήσουμε. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει πια να αγοράζουμε πανάκριβα ανταλλακτικά, λεωφορεία και να δαπανούμε χρήματα, εκατοντάδες εκατομμύρια για τη συντήρηση των στόλων, σκεπτόμενοι ότι για την επόμενη πενταετία ως χώρα χρειαζόμαστε πάνω από 3.000 λεωφορεία. Δε γίνεται λοιπόν να μην υπάρχουν παραγωγικές δομές στη χώρα μας» είπε ο κ. Σπίρτζης.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Μανόλης Χαχλιούτης τόνισε την εμπιστοσύνη που υπάρχει προς την κυβέρνηση δεδομένων και των στόχων της σε ότι αφορά την υποστήριξη στο έργο των ΚΤΕΛ αλλά και τη δρομολόγηση παραγωγικής μονάδας λεωφορείων. «Χαιρόμαστε ότι στα εγκαίνια στις 22 Ιουνίου ο υπουργός θα κόψει την κορδέλα καθώς επίσης ότι με ενδιαφέρον άκουσε τα αιτήματα μας μεταξύ των οποίων και τη μείωση του ΦΠΑ στο ύψος του 20 με 25%. Παράλληλα όμως θέλω να τονίσω ότι μαζί με το υπουργείο θα συνεργαστούμε ώστε να ενδυναμώσουμε την κοινωνική μας πολιτική που αφορά σε φοιτητές, τρίτεκνους, ΑΜΕΑ. Βοηθάμε κάθε κοινωνική ομάδα που έχει ανάγκη μεταφοράς και όπου χρειαστεί θα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο».
Ο κ. Σπίρτζης συναντήθηκε επίσης με εκπροσώπους αυτοκινητιστών ταξί από τους οποίους άκουσε τα αιτήματα τους και συνομίλησε για θέματα που άπτονται το μέλλον του κλάδου το οποίο όπως ανέφερε θα υποστηριχτεί από την κυβέρνηση. Ο εκπρόσωπος Μανόλης Ψυλλάκης ανέφερε πως: «Θέλαμε μεταξύ άλλων να πούμε ένα ευχαριστώ στον υπουργό για το νομοσχέδιο που ψήφισε η κυβέρνηση για τα ταξί και να του θέσουμε ζητήματα που χρήζουν περαιτέρω βελτίωσης. Είναι σημαντικό ότι νομοσχέδιο που αφορούσε μεταξύ άλλων στην πειρατεία που υπάρχει στον κλάδο μας, έδωσε λύσεις. Το ταξί πλέον είναι το μόνο μεταφορικό μέσο που μπορεί να κάνει αστικές μεταφορές».
Τέλος, για το καθεστώς των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών που ολοκληρώνεται σήμερα και από αύριο ισχύει το νέο καθεστώς εξετάσεων για τους νέους οδηγούς, συνομίλησαν με τον υπουργό, μέλη του σωματείου εκπαιδευτών οδηγών. Όπως ανέφερε ο υπουργός το θέμα σχετικά με την πληρότητα των υπαλλήλων-εξεταστών, είναι ήδη σε διαβούλευση με τους περιφερειάρχες ώστε το αμέσως επόμενο διάστημα να εξευρεθεί μία χρυσή τομή ώσπου να ολοκληρωθούν οι αποφάσεις και ο προγραμματισμός του υπουργείου επί του θέματος.
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.