Taxi & Driver
ΠΑΣΕΒΕ
Συγκέντρωση αύριο στην Ομόνοια καλούν οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ

Συγκέντρωση αύριο στην Ομόνοια καλούν οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ

Σε μαζικό συλλογικό αγώνα για όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί καλούν οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ, οι οποίες την Πέμπτη 14 Ιούνη καλούν στη συγκέντρωση ενάντια στο πολυνομοσχέδιο στην Ομόνοια στη 1 μ.μ., μαζί με τις δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ και τους εργαζόμενους. Η προσυγκέντρωση έχει οριστεί στις 12 μ. στο ΣΑΤΑ.

Σε ανακοίνωσή του οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ σημειώνουν:

«Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ετοιμάζεται σαν τον κλέφτη να φέρει τροπολογία που θα ενταχθεί εκτάκτως για ψήφιση με το πολυνομοσχέδιο την Πέμπτη 14/6 που προωθεί την περαιτέρω μείωση του χρόνου μίσθωσης στα ΙΧ οχήματα μετά οδηγού, από 3 σε 1 ώρα. Η αλλαγή αυτή είναι συνέχεια της σταδιακής μείωσης της χρονομίσθωσης που έχουν επιβάλει όλες οι κυβερνήσεις, η ΝΔ από 12 σε 6 ώρες, αλλά και η ίδια η κυβέρνηση το Γενάρη που είχε μειώσει το όριο από 6 σε 3 ώρες. Με το μέτρο αυτό γίνεται ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα παράδοσης του μεταφορικού έργου στις διάφορες εταιρείες που χρησιμοποιούν επιβατικά ΙΧ, UBER, τουριστικά γραφεία, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων κλπ. και μετατρέπει τη δική μας προσπάθεια για την καθημερινή επιβίωση σε Γολγοθά.

Είναι ταγμένη όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, ανεξαρτήτως χρώματος, στην εξυπηρέτηση των συμφερόντων των μεγάλων εταιρειών του κλάδου, στην ανάπτυξη των κερδών τους, στην ακόμα μεγαλύτερη πίεση στο εισόδημά μας.

Και αυτή η κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες μας ρήμαξαν στη φορολογία και τα χαράτσια, όπως το τελευταίο, το χαράτσι στο ταξίμετρο, για να “ταΐσουν” με ζεστό χρήμα την “καινοτομία” των εφαρμογών και των μεγάλων επιχειρήσεων, ενώ την ίδια στιγμή μας φέρνει με το νέο πολυνομοσχέδιο δεκάδες αντιλαϊκά προαπαιτούμενα που περιλαμβάνονται στην τέταρτη “αξιολόγηση”. Τα μέτρα αυτά αφορούν μείωση συντάξεων και άλλα τα οποία επιδεινώνουν παραπέρα την άσχημη κατάσταση της λαϊκής οικογένειας.

Επιβεβαιώθηκαν για άλλη μια φορά οι θέσεις των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ όταν φωνάζαμε ότι δεν υπάρχει καλή και κακή απελευθέρωση, ότι κάθε νόμος βάζει το λιθαράκι του για την απελευθέρωση του μεταφορικού έργου συνολικά και τη συγκέντρωση της πίτας στα χέρια των μονοπωλίων. Ότι η ανάπτυξή τους είναι μια απάτη για εμάς, κύρια αφορά τους μεγάλους, τις εταιρείες και τους μανδράδες, όχι τον μικρό αυτοαπασχολούμενο ταξιτζή με μισή ή μία άδεια. Ότι άλλος δρόμος για τον αυτοαπασχολούμενο ταξιτζή δεν υπάρχει πέρα από τον αγώνα, μαζί με τους άλλους επαγγελματίες και εργαζόμενους, μαζί με τις γυναίκες και τα παιδιά μας, για την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Ότι ο αγώνας μπορεί να έχει προοπτική και αποτέλεσμα όταν μαζί με τα “στενά” δικά μας παλεύουν και τα μεγαλύτερα που αφορούν την Υγεία, την Ασφάλεια, την Παιδεία, τη φοροληστεία, τα χρέη, τις κατασχέσεις κ.ά.

Το προεδρείο του ΣΑΤΑ και της Ομοσπονδίας είναι έκθετο μπροστά στους συναδέλφους γιατί στήριξε και στηρίζει με σχέδιο και σήμερα την κυβερνητική πολιτική και προπαγάνδα ότι με ένα νόμο θα “έβαζε τάξη” στον κλάδο μας, καλλιεργώντας αυταπάτες ότι πλέον τα προβλήματά μας λύθηκαν. Ακόμα και τώρα προσπαθεί να “καλύψει” την κυβέρνηση. Αρνήθηκε οποιαδήποτε κινητοποίηση όλο το προηγούμενο διάστημα. Υπερασπίζεται με σθένος την “ευρωπαϊκή κανονικότητα” και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια τη στιγμή που η μείωση του χρόνου μίσθωσης αποτελούσε πάγιο αίτημα των πολυεθνικών και έρχεται η ίδια η τρόικα να το συμπεριλάβει στο πολυνομοσχέδιο. Δεν είναι τυχαίο ότι το προεδρείο δεν είπε κουβέντα όταν σε προηγούμενο νόμο η κυβέρνηση μείωνε το χρόνο μίσθωσης από 6 σε 3 ώρες.

Αυτή η στάση του Λυμπερόπουλου έδωσε τον απαραίτητο χρόνο στην κυβέρνηση όχι μόνο να διατηρήσει το καθεστώς που θεσμοθετήθηκε από τους προηγούμενους, αλλά και να δώσει η συγκυβέρνηση τη χαριστική βολή στον αυτοαπασχολούμενο στο ταξί, ενισχύοντας από την πίσω πόρτα τις εταιρείες που θα καταργούσε.

Όλοι στο πόδι – Όλοι στην απεργία. Αγώνας μαζικός, συλλογικός, για όλα τα προβλήματα που μας απασχολούν.

Απαιτούμε:

  • Να μην περάσει το μέτρο της περαιτέρω μείωσης της μίσθωσης ΙΧ από 3 σε 1 ώρα.
  • Άμεσα μέτρα στήριξης των αυτοαπασχολούμενων και των οικογενειών τους, αφορολόγητο όριο για τους αυτοαπασχολούμενους 12.000 προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο μέλος.
  • Κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα.
  • Μείωση του ΦΠΑ στο κόμιστρο.
  • Καμιά κατάσχεση και πλειστηριασμός 1ης κατοικίας. Να διαγραφούν τόκοι, πρόστιμα και μέρος των χρεών των αυτοαπασχολούμενων στις τράπεζες».


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.