Taxi & Driver
Skoda Octavia επαγγελματία
Skoda Octavia με diesel ή με φυσικό αέριο; Τι συμφέρει τον επαγγελματία;

Skoda Octavia με diesel ή με φυσικό αέριο; Τι συμφέρει τον επαγγελματία;

Πετρέλαιο με κόστος 1.325 ευρώ/λίτρο ή φυσικό αέριο και βενζίνη (διπλού καυσίμου) με κόστος 0.90 ευρώ/κιλό; Τι συμφέρει τελικά τον επαγγελματία; Η γνωστή και δοκιμασμένη λύση του πετρελαίου ή η νέα και πολλά υποσχόμενη πρόταση του φυσικού αερίου; Συγκρίνουμε τα δύο καύσιμα στο ίδιο αυτοκίνητο και… τα συμπεράσματα δικά σας!

Όλες οι εκδόσεις της Skoda Octavia έχουν γνωρίσει τεράστια απήχηση ως ταξί, καταλαμβάνοντας με διαφορά την πρώτη θέση των πωλήσεων ταξί στη χώρα. Το ερώτημα, όμως, είναι: Τι συμφέρει τελικά τον επαγγελματία;

Η Skoda Octavia  γνώρισε εξαιρετικά μεγάλη εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα, χάρη στους μεγάλους χώρους αποσκευών, την πληθώρα εκδόσεων και την ανταγωνιστική του τιμή. O οικογενειακός χαρακτήρας σχεδόν προϋποθέτει ελκυστικό design, άνεση στο εσωτερικό και καλές επιδόσεις στο δρόμο. Στις μέρες μας, όμως, όπου η οικονομία είναι ο βασικότερος παράγοντας επιλογής σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητας, η κατανάλωση καυσίμου έρχεται να βάλει φρένο σε όποιες επίδοξες βλέψεις έχουμε για αγορά αυτοκινήτου. Τα πράγματα περιορίζονται ακόμα περισσότερο όταν μιλάμε για επαγγελματικό, για ένα όχημα δηλαδή που κάνει τα 10πλάσια (ίσως και παραπάνω) χιλιόμετρα κάθε χρόνο σε σχέση με ένα ιδιωτικό όχημα.

Στο πλαίσιο αυτό, η Skoda Octavia δίνει και πάλι την απάντηση, με τις διαφορετικές εκδόσεις της να «κουμπώνουν» στις ανάγκες του κάθε ιδιώτη ή επαγγελματία. Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές εδώ και πολλά χρόνια την έχουν ανεβάσει στο βάθρο των επιλογών τους, ειδικά στις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Τι συμβαίνει, όμως, όταν στο πλάνο μπαίνει ένα ιδιαίτερα οικονομικό αλλά και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο, όπως το φυσικό αέριο; Πάμε να δούμε δια του λόγου το αληθές.

Κινητήρας 1,6 TDI

1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα του oμίλου VW, που αποδίδει 116 άλογα και 250 Nm ροπής (1.500-3.200 σ.α.λ.).

  • Μέση Κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ.
  • Κόστος Καυσίμου: 1.325 ευρώ/λίτρο
  • Κόστος Απόκτησης: 20.500€

Κινητήρας 1,4 TSI

1,4 TSI κινητήρας διπλού καυσίμου βενζίνης/φυσικού αερίου του ομίλου VW, που αποδίδει 110 και 200 Nm ροπής (1500-4.800 σ.α.λ.).

  • Μέση Κατανάλωση: 3.7 kg/100 km
  • Κόστος Καυσίμου: 0.90 ευρώ/κιλό
  • Κόστος Απόκτησης: 19.900€

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, τόσο όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου, όσο και στην τιμή απόκτησης του αυτοκινήτου. Αν συνυπολογίσουμε και το συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου που υπάρχει πλέον στην Αττική (σε λειτουργία βρίσκεται πλέον και ο έκτος σταθμός ανεφοδιασμού της ΔΕΠΑ στο Κορωπί, 19o χλμ Λ. Μαρκοπούλου), το φυσικό αέριο αποτελεί την απάντηση στην ανάγκη για πρακτικότητα και οικονομία στη ζωή του σύγχρονου επαγγελματία.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.