Taxi & Driver

ΣΑΤΑ: Υπερψηφίστηκε η πρόταση του προεδρείου για ελεύθερη επιλογή οχήματος

Στο Διοικητικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα συζητήθηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο των ταξί. 

Το προεδρείο ενημέρωσε το Διοικητικό Συμβούλιο για την επικοινωνία και τις πρόσφατες συναντήσεις που είχε με τα αρμόδια -για θέματα του κλάδου- υπουργεία.

Τα σημαντικότερα θέματα που συζητήθηκαν

Α. Το ζήτημα της τελευταίας τροποποίησης της τιμής για την ελάχιστη μίσθωση των Ε.Ι.Χ, ιδιαίτερα στη νησιωτική Ελλάδα. Συμφωνήθηκε να γίνει πρόταση προς τα αρμόδια υπουργεία για ενιαία διάρκεια σύμβασης (τριών ωρών) και ενιαία τιμή (90 ευρώ) σε όλη την επικράτεια.

Β. Αίτημα προς το Υπουργείο Οικονομικών για την επαναφορά του αφορολόγητου και ένταξη του Ταξί σε προγράμματα του ΕΣΠΑ.

Γ. Το ζήτημα της εισφοράς του ΕΦΚΑ και η διατήρηση της στα επίπεδα που είναι σήμερα.

Δ. Διαμαρτυρία για την καθυστέρηση των εγκυκλίων που αφορούν την ολοκλήρωση της κείμενης νομοθεσίας που αφορά τον τρόπο λειτουργίας των διαμεσολαβητικών εφαρμογών.

Ε. Αίτημα για την εντατικοποίηση των ελέγχων προκειμένου να αντιμετωπιστεί η υποκλοπή μεταφορικού έργου. Για το σκοπό αυτό θα χρησιμοποιηθούν από την πλευρά της Ομοσπονδίας και οι νομικές διαδικασίες που προβλέπονται (αγωγές – μηνύσεις) και οι συνδικαλιστικές δυνατότητες (κινητοποιήσεις- απεργίες)

Στ. Το μεγαλύτερο μέρος της συνεδρίασης αφιερώθηκε στην πρόταση του προεδρείου για ελεύθερη επιλογή οχήματος (5 θέσεων- 7 θέσεων – 9 θέσεων με ταξίμετρο) . Η συγκεκριμένη δυνατότητα ισχύει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, προβλέπεται από κοινοτική οδηγία και συμβάλλει στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα ταξί.

Η πρόταση έγινε αποδεκτή από την πλειοψηφία των Συμβούλων της Ομοσπονδίας και τις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί και επισήμως προς το Υπουργείο Μεταφορών.