Taxi & Driver

Ρυθμίσεις για την Taxibeat από τον Νίκο Παππά

Ο υπουργός ψηφιακής πολιτικής, στην Ολομέλεια, ανέφερε ότι «εκτός από την Uber πρέπει να δούμε τι θα γίνει και με την TaxiBeat». H Beat υπογραμμίζει ότι η απόφαση του ευρωδικαστηρίου αφορά αποκλειστικά στην Uber.

Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου ότι η εφαρμογή Uber παρέχει υπηρεσίες μεταφορών και όχι Διαδικτύου και πρέπει να υπαχθεί σε ρυθμιστικό πλαίσιο όπως τα συμβατικά ταξί ανοίγει τη συζήτηση για την κατάθεση από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών του νομοσχεδίου που ρυθμίζει τις διαδικτυακές εφαρμογές ταξί.

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς, το βράδυ της Τετάρτης, στην Ολομέλεια της Βουλής, ανέφερε ότι «εκτός από την Uber πρέπει να δούμε τι θα γίνει και με την TaxiBeat». «Είμαστε υπέρ των νέων τεχνολογιών αλλά δεν θα επιτρέψουμε σε καμιά περίπτωση οι νέες τεχνολογίες να γίνουν όχημα παραβίασης κάθε εργατικής νομοθεσίας και κάθε ρύθμισης. Είδαμε την απόφαση  του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για την Uber, θα δούμε τι θα γίνει και με το TaxiBeat», σημείωσε ο ίδιος.

Νωρίτερα και ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ, Σπύρος Λάππας, επιτέθηκε στη Νέα Δημοκρατία και στα στελέχη της τα οποία όπως είπε το προηγούμενο διάστημα υποστήριζαν την Uber και προσκάλεσε να αξιολογήσουν και να καταθέσουν την άποψή τους για την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Μάλιστα, όπως είπε χαρακτηριστικά, «εσείς οι Μένουμε Ευρώπη πρέπει τώρα να έχετε το θάρρος να αξιολογήσετε την απόφαση και να μας πείτε αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε, αλλά και τι θα πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα».

Η ουσία και το τυπικό της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για την υπόθεση της Uber αφορούν αποκλειστικά τη συγκεκριμένη εταιρία, τονίζει σε ανακοίνωσή της η εταιρία Beat, μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

«Με βάση το δελτίο τύπου που εξέδωσε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο», σχολιάζει η εταιρεία Beat, «η απόφαση αναφέρει επί λέξει: μέσω μιας εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα διευκολύνεται έναντι αμοιβής η επικοινωνία μεταξύ μη επαγγελματιών οδηγών που χρησιμοποιούν δικό τους όχημα και ατόμων που επιθυμούν να μετακινηθούν εντός πόλης. Είναι πασιφανές, λοιπόν, ότι καμία αναλογία δεν υπάρχει μεταξύ της Βeat και της Uber και ο οποιοσδήποτε συσχετισμός γίνεται από άγνοια», προστίθεται στην ανακοίνωση.

Η Βeat διευκρινίζει ότι «συνεργάζεται μόνο με επαγγελματίες και ήδη αδειοδοτημένους οδηγούς και επιβατηγά οχήματα δημόσιας χρήσης (ταξί) που υπόκεινται πλήρως στο θεσμικό και ελεγκτικό καθεστώς των αρμοδίων αρχών» και καταλήγει: «Συνεπώς, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο σύγχυσης ή παρερμηνείας. Η σημερινή απόφαση δεν αφορά, ούτε επηρεάζει στο ελάχιστο τις θέσεις που έχει ήδη διατυπώσει η εταιρεία μας- μόνο τις ενισχύει».


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.