Taxi & Driver
δίκτυα ταξί Ρόδος
Ρόδος: Προς ενοποίηση οδεύουν τα δύο δίκτυα ταξί

Ρόδος: Προς ενοποίηση οδεύουν τα δύο δίκτυα ταξί

Προς ενοποίηση οδεύουν τα δύο δίκτυα Ραδιοταξί που υπάρχουν στη Ρόδο. Τον τελευταίο καιρό γίνονται διαβουλεύσεις ώστε οι δύο φορείς να ενωθούν για να δημιουργηθεί ένας ενιαίος και πιο «στιβαρός» σύλλογος που θα προασπίζεται τα συμφέροντα του κλάδου.

Οι πρόεδροι του συλλόγου «Διαγόρας», του Συνεταιρισμού αλλά και του Συνδέσμου ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου, φαίνεται να βλέπουν θετικά μία τέτοια προοπτική. Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου, κ. Θεοδόσης Καστανίδης, ένας ενιαίος φορέας θα έχει ενισχυμένη θέση στην αγορά. «Η ενοποίηση των δύο ραδιοδικτύων θα ωφελούσε τον κλάδο. Ενωμένοι θα μπορούσαμε να ασκήσουμε μία πολύ διαφορετική τιμολογιακή πολιτική και δεν θα χρειάζεται να γίνονται π.χ. εκπτώσεις στις τιμές των οργανωμένων μεταφορών. Υπάρχει θετικό κλίμα γύρω από την προοπτική της συνένωσης. Γίνονται επαφές και συζητήσεις προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες. Οι προθέσεις είναι θετικές, εάν βρεθεί η χρυσή τομή, εκτιμώ ότι θα προχωρήσουν οι διαδικασίες», είπε ο κ. Καστανίδης.

Καλή η τουριστική σεζόν

Η φετινή τουριστική περίοδος ήταν μία από τις καλύτερες των τελευταίων ετών. Ο κλάδος των ταξί επωφελήθηκε από την καλή τουριστική κίνηση, καταφέρνοντας να αποφύγει τις «απώλειες».

«Η αλήθεια είναι ότι η σεζόν ξεκίνησε υποτονικά. Τους μήνες Απρίλιο και Μάιο δεν υπήρχε μεγάλη κίνηση. Στην πορεία όμως δουλέψαμε καλά. Από τον Ιούνιο και μέχρι το τέλος της σεζόν, υπήρχε ικανοποιητική κίνηση. Μπορεί να μην καταφέραμε να αυξήσουμε τα έσοδά μας, τουλάχιστον όμως κινηθήκαμε στα ίδια νούμερα με το 2016. Δεν παραπονούμαστε, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν γενικά στην αγορά, είμαστε ευχαριστημένοι. Πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα το 2018 που αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη αύξηση αφίξεων. Εάν προχωρήσουν τα δύο ραδιοδίκτυα ενωμένα, ενδεχομένως να υπάρξουν σημαντικά οφέλη, ενώ θα αντιμετωπιστούν και κάποια ζητήματα που έχουν να κάνουν με την αποτελεσματικότερη λειτουργία μας και την εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού. Λόγω του ανταγωνισμού κόψαμε λ.χ. το δίευρο για την κλήση. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μην κατεβαίνει κανείς στις πιάτσες και να καλεί το ταξί στο σπίτι του. Έτσι κάποιες φορές δημιουργείτο τεχνητή έλλειψη ταξί. Εάν ακολουθείται μία τιμολογιακή πολιτική, υπάρχει μία ενιαία γραμμή, πιστεύω ότι μόνο οφέλη μπορεί να έχει ο κλάδος μας», είπε ο κ. Καστανίδης.

Τέλος ο κ. Καστανίδης αναφέρθηκε σε αποφάσεις του συνδέσμου, λέγοντας: «Αποφασίσαμε να προτρέπουμε τους συναδέλφους να μην μεταφέρουν άτομα που μοιάζουν με παράτυπους μετανάστες, έπειτα από τις περιπέτειες στις οποίες έχει μπει συνάδελφος. Πριν ένα μήνα σε έλεγχο που έγινε από την Αστυνομία σε συνάδελφό μας βρέθηκε να μεταφέρει εν αγνοία του λαθρομετανάστες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να του έχει κατασχεθεί το ταξί, το οποίο είναι άγνωστο πότε θα του επιστραφεί. Αυτός ο άνθρωπος ο οποίος συντηρεί στενά συγγενικά του πρόσωπα που έχουν μεγάλη ανάγκη, βρέθηκε χωρίς να το θέλει σε μία πολύ δύσκολη κατάσταση. Επίσης, αποφασίσαμε να μη μεταφέρουμε πλέον ΡΟΜΑ, με αφορμή το περιστατικό ξυλοδαρμού συναδέλφου και τις ζημιές που προκάλεσαν στο ταξί του. Πρέπει με κάποιο τρόπο να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας».


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.