Taxi & Driver
E-Class
Πρωτοποριακό σύστημα κίνησης τοποθετεί η Mercedes στην E-Class

Πρωτοποριακό σύστημα κίνησης τοποθετεί η Mercedes στην E-Class

Η Mercedes παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό της Έκθεσης της Γενεύης ένα καινοτόμο σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης και υβριδικό, που αναμένεται να τοποθετηθεί στην C-Class όπως και στην E-Class.

Πιο αναλυτικά, η φίρμα από την Στουτγάρδη παρουσίασε τις νέες plug-in hybrid E-Class και C-Class που διαθέτουν τον πετρελαιοκινητήρα OM 654 των 194 ίππων καθώς και έναν ηλεκτρικό 122 ίππων, με μέγιστη ροπή 44,8 kgm, ενώ συνδυαστικά αυτή σκαρφαλώνει στα 71,3 kgm. Μια συστοιχία μπαταριών 13,5 KWh παρέχει την απαραίτητη ενέργεια και θα μπορεί να φορτίζει τόσο εξωτερικά, όσο και κατά το φρενάρισμα ή τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

EQ Power: Vorserie des Plug-in-Dieselhybrids ist gestartet: Nächster Meilenstein bei der Elektrifizierung: Plug-in-Hybride mit Diesel-Technik kommen

Τα συγκεκριμένα υβριδικά μοντέλα θα μπορούν να φορτιστούν σε 2 ώρες με οικιακό φορτιστή 7,5 Kw ή σε περίπου 7 ώρες σε απλή οικιακή παροχή. H αυτονομία, σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, θα φτάνει στα 50 km, ενώ θα υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα οποία θα μπορεί να επιλέξει ο οδηγός. Να αναφέρουμε ότι στο ηλεκτρικό πρόγραμμα η μέγιστη ταχύτητα των C-Class και Ε-Class plug-in hybrid φτάνει τα 140 km/h.

 

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι για καλύτερη διαχείριση της ισχύος, το 3 γενιάς υβριδικό σύστημα θα «επικοινωνεί» με το σύστημα πλοήγησης, ώστε ανάλογα με τα στοιχεία που θα λαμβάνει για τη διαδρομή να επιλέγει τον ιδανικό τρόπο λειτουργίας. Επίσης θα λαμβάνει στοιχεία από τους αισθητήρες, τις κάμερες και τα ραντάρ του αυτοκινήτου για την ταχύτητα των προπορευόμενων οχημάτων.