Σε τετράωρη στάση εργασίας κατήλθαν την προηγούμενη Πέμπτη τα αστικά ταξί στην Κύπρο, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τα προβλήματα του κλάδου που παραμένουν άλυτα.
Ευθύνη στον Πρόεδρο της Αρχής Αδειών, για την τετράωρη στάση εργασίας,επιρρίπτει η Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Αστικών Ταξί.
Προειδοποιούν με δυναμικότερες κινητοποιήσεις
Μετά την τετράωρη στάση εργασίας που κατήλθαν, οι οδηγοί αστικών ταξί προειδοποιούν με δυναμικότερες κινητοποιήσεις εάν δεν επιλυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και που σχετίζονται κυρίως με τη μεταβίβαση αδειών Οδικής Χρήσης (Τ) αλλά και την πειρατεία στον κλάδο τους. Στη Λεμεσό, οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί πορεύθηκαν με τα οχήματα τους από τη Γερμασόγεια προς το παλιό λιμάνι και στη συνέχεια, προς τον κυκλικό κόμβο Αγίου Νικολάου, όπου και τερμάτισαν την στάση εργασίας τους.
Σε δηλώσεις του, ο Εκπρόσωπος της Παγκύπριας Συντονιστικής Επιτροπής και Πρόεδρος του Συνδέσμου Αστικών Ταξί Λεμεσού, Ντίνος Κωνσταντίνου, ανέφερε πως είναι αδιανόητο να ζητείται από τους οδηγούς ταξί, που έχουν δαπανήσει δεκάδες χιλιάδες λίρες πριν από πολλά χρόνια, είτε να μη μεταβιβάζουν έναντι χρηματικού ποσού τις άδειες Οδικής Χρήσης, είτε να φορολογείται από το κράτος το ποσό πώλησης.
“Εμείς ξοδέψαμε, για να είμαστε στο επάγγελμα, 30 χιλιάδες λίρες τότε και μας είπαν να μην το πάρουμε σαν επιστροφή εφάπαξ ή να φορολογείται”, δήλωσε και πρόσθεσε “οι σημερινές τιμές είναι κάτω από τις τιμές που αγοράσαμε και είναι αδιανόητο να χάνω και να πληρώνω και από πάνω”.
Συνάντηση αύριο ζήτησε η Αρχή Αδειών
Είπε, επίσης, ότι έχει ζητηθεί από την Αρχή Αδειών συνάντηση, ωστόσο διερωτήθηκε ποιο το όφελος από μια τέτοια συνάντηση από τη στιγμή που η Αρχή Αδειών αναμένει γνωμάτευση από τον Έφορο Φορολογίας.”Εμείς πρέπει να δούμε τον Έφορο Φορολογίας, για να του εξηγήσουμε ότι τα ποσά που είναι σήμερα οι άδειες είναι κάτω από τις τότε εποχές που αγοράσαμε, έχουμε δηλαδή ζημιά και είναι αδιανόητο να δώσουμε και από πάνω στη ζημιά μας” συμπλήρωσε.
Υποστήριξε ακόμη πως κανένας αρμόδιος δεν ενδιαφέρεται να επιλυθεί το πρόβλημα με την πειρατεία που παρατηρείται στον κλάδο και διερωτήθηκε “πού είναι η κατοχύρωση και η προστασία του επαγγέλματος μας, όταν ο καθένας που οδηγεί μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά;”
“Η ταρίφα μας παραμένει η ίδια από το 2008, το πετρέλαιο κίνησης αυξήθηκε 500% από το 2008”, είπε ο κ.Κωνσταντίνου, προσθέτοντας “μετά το 2013 με όσα έγιναν με τις τράπεζες, όλοι δυστυχούμε, ζητήσαμε αντισταθμιστικά μέτρα, αλλά το κράτος λέει δεν μπορεί”.
Την ίδια ώρα σημείωσε πως οι επαγγελματίες οδηγοί αστικών ταξί δεν στηρίχθηκαν ποτέ από τα ευρωπαϊκά κονδύλια που εξασφαλίζονται για τις συγκοινωνίες, λέγοντας πως ” το ταξί δεν πήρε ούτε ένα σεντ από τα 500 εκατομμύρια της πενταετίας και τα ξοδεύουν αλλού”.Γιατί; Το ταξί δεν προσφέρει στον τουρισμό; Ο ΚΟΤ που είναι. Οι ξενοδόχοι παίρνουν, τα τουριστικά λεωφορεία παίρνουν, τα αστικά λεωφορεία παίρνουν, το ταξί μόνο πρέπει να δίνει;” διερωτήθηκε.
Ερωτηθείς σχετικά, ο Ντίνος Κωνσταντίνου είπε πως, εάν δεν υπάρξει θετική κατάληξη στα αιτήματα των οδηγών αστικών ταξί, θα αποφασιστούν δυναμικότερες κινητοποιήσεις και ο ίδιος θα εισηγηθεί την πραγματοποίηση 24ωρης ή ακόμη και τριήμερης στάσης εργασίας, την περίοδο του Δεκαπενταυγούστου.
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.