Taxi & Driver
ταξί σε δρόμο πόλης
Τα προβλήματα των ταξί της Γερμανίας

Προβλήματα στα ταξί της Γερμανιας

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από διάφορα ΜΜΕ της Γερμανίας, φαίνεται ότι τα ταξί της χώρας αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Όπως ανέφεραν ορισμένοι επαγγελματίες οδηγοί των ταξί, μετά την κρίση του κορονοιού, η επιβατική κίνηση έχει μειωθεί δραματικά.

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι πολλά, ενώ τα περισσότερα συγκλίνουν σε ένα θέμα, το οικονομικό. Τα έσοδα των ταξιτζήδεων μετά τον Covid έχουν μειωθεί, για αυτό και ζητούν την ψήφιση μέτρων στήριξης.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα προβλήματα των ταξί της Γερμανίας, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου.

Οικονομικά προβλήματα για τα ταξί στη Γερμανία

Οι οδηγοί ταξί στη Γερμανία έχουν απελπτιστεί με τους περισσότερους να δηλώνουν ότι από τότε που ξεκίνησε η υγειονομική κρίση, ο κλάδος έχει πάρει την κατιούσα.

Η μείωση της επιβατικής κίνησης και το υψηλό κόστος ζωής που δημιουργήθηκε με την αύξηση των τιμών σε όλα τα προιόντα πρώτης ανάγκης όπως της βενζίνης, ανησυχούν πολύ τους επαγγελματίες.

Μείωση της επιβατικής κίνησης έως και 40%

Με βάση τις δηλώσεις των οδηγών, το πρωί η κίνηση έχει πέσει περίπου στο 40%, συγκρτικά με τις εποχές που δεν είχε εμφανιστεί ακόμα ο κορονοιός. Βέβαια, όπως επισημαίνουν το βράδυ η κατάσταση είναι ακόμα πιο δύσκολη, αφού η κίνηση έχει μειωθεί περίπου στο 80%.

Η συγκεκριμένη μείωση σχετίζεται με τα περιοριστικά μέτρα που έχει λάβει η χώρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού. Τα νυχτερινά κέντρα και τα μπαράκια είναι κλειστά, με αποτέλεσμα να μην κυκλοφορούν πολλά άτομα το βράδυ.

Επίσης, το Oktoberfest που διεξαγόταν κάθε χρόνο στο Μόναχο και στο οποίο παρευρισκόταν χιλιάδες κόσμος, έγινε διαδικτυακά. Ως συνέπεια μειώθηκαν ακόμα περισσότερο οι μετακινήσεις.

Χρόνος αναμονής των οδηγών σε πίατσα έως και 230 λεπτά

Η Hessian Broadcasting Corporation μετέδωσε ένα σύντομο ρεπορτάζ στο “Hessenschau” στο οποίο οδηγοί τόνισαν ότι μπορεί να περιμένουν στην πιάτσα έως και 230 λεπτά. Μάλιστα, ακόμα κι αν οι επαγγελματίες οδηγοί καταφέρουν μέσα από τις κούρσες που θα κάνουν, να έχουν ένα κανονικό εισόδημα, δεν υπάρχουν πλέον φιλοδωρήματα.

Κούρσες για 3 και 4 ευρώ

Με βάση τα ανακοινώσεις του προέδρου της κρατικής Ένωσης Έσηης, φαίνεται ότι οι επιχειρηματίες οδηγοί των ταξί είναι μερικές φορές «στο δρόμο για τρία ή τέσσερα ευρώ την ώρα» επειδή τους επιτρέπεται να το κάνουν.

Ωστόσο, το εμπόριο εξαρτάται από τη βοήθεια του δημόσιου τομέα με τη μορφή οικονομικής βοήθειας και επιδότησης βασικής ασφάλειας.

Υψηλό κόστος ζωής στη Γερμανία για τους οδηγούς των ταξί
Οικονομικά προβλήματα αντιμετωπίζουν οι οδηγοί ταξί στη Γερμανία

Υψηλό κόστος ζωής λόγω πληθωρισμού

Λόγω του παγκόσμιου πληθωρισμού ο οποίος έχει ανεβάσει τις τιμές των προιόντων στα ύψη, σε όλες τις χώρες, το κόστος ζωής για έναν ταξιτζή έχει ανέβει. Μόνο και μόνο για να βάλει βενζίνη, ένας επαγγελματίας οδηγός χρειάζεται τα διπλάσια χρήματα, συγκρτικά με το παρελθόν.

Τα προβλήματα των ταξί στη Γερμανία αυξάνονται σε συνδυαμό με τα χρήματα που πρέπει να δώσει ένας επαγγελαμτίας στο service και στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου.

Ανταγωνισμός

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του DailyTaxis News, ένα ακόμη πρόβλημα που επεσήμαναν οι ταξιτζήδες είναι ο ανταγωνισμός που έχει δημιουργηθεί από την Uber & Co και από άλλα ιδιωτικά αυτοκίνητα, τα οποία αντικαθιστούν το επαγγελμά τους.

Οι οδηγοί των ταξί ζητούν οικονομική στήριξη

Ο μόνος τρόπος για να λυθεί το οικονομικό πρόβλημα των ταξιτζίδων είναι να λάβει περισσότερα μέτρα η πολιτεία προς όφελός τους. Χρειάζονται νέα οικονομικά πακέτα τα οποία θα ευνοούν τον κλάδο τους, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν με αξιοπρέπεια το έργο τους.

Το μέτρο της χρηματοδότησεις των ταξί για την μεταφορά των επιβατών προς και από τα εμβολιαστικά κέντρα, έδωσε μία ανακούφηση στα ταξί αλλά όχι την λύση. Οι επαγγελματίες οδηγοί επιθυμούν αύξηση της τιμολόγησης.

Ο Συνεταιρισμός Ταξί της Κολωνίας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι, “οι πολιτικοί θα πρέπει να εφαρμόσουν τον νέο νόμο περί μεταφοράς επιβατών προκειμένου να υποστηρίξουν οικονομικά τα ταξί ως μέρος των δημόσιων συγκοινωνιών. Για παράδειγμα, τα ταξί θα μπορούσαν να λάβουν επιδότηση για κάθε διανυόμενο χιλιόμετρο.”


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.