Deprecated: Το class-oembed.php είναι παρωχημένο από την έκδοση 5.3.0 και μετά! Χρησιμoποιήστε το wp-includes/class-wp-oembed.php αντ' αυτού. in /home/taxianddriver/public_html/wp-includes/functions.php on line 5401
Taxi & Driver
εσωτερικο αμαξιου
Ποια είναι τα gadgets του αυτοκινήτου που δεν χρησιμοποιούν οι οδηγοί;

Ποια είναι τα gadgets του αυτοκινήτου που δεν χρησιμοποιούν οι οδηγοί;

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν μία πολύ μεγάλη γκάμα συστημάτων και τεχνολογικών καινοτομιών, τα οποία έχουν ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του οδηγού. Πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να δημιουργήσουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για μία άνετη οδήγηση, η οποία δεν θα κουράζει τους οδηγούς. 

Ωστόσο, υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό gadgets τα οποία περιέχονται στο όχημα, αλλά μένουν απενεργοποιημένα από τους ιδιοκτήτες. Κύριος λόγος είναι η άγνοια και η επιλογή του οδηγού να χρησιμοποιήσει τις αντίστοιχες εφαρμογές που έχει στο κινητό του τηλέφωνο. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για τα συστήματα που δεν χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας στο αυτοκίνητο, συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου. 

Ποια είναι τα συστήματα που αγνοούν οι οδηγοί; 

Στην πρώτη θέση της λίστα με τα gadgets τα οποία αφήνουν αδιάφορους τους ιδιοκτήτες είναι προεγκατεστημένο σύστημα πλοήγησης που διαθέτουν τα καινούρια αυτοκίνητα. Συγκεκριμένα, το 38% των οδηγών δηλώνουν ότι δεν τους βολεύει το GPS στο όχημα τους, καθώς είναι πιο εξοικειωμένοι με την αντίστοιχη δυνατότητα του smartphone. 

Στη δεύτερη θέση, βρίσκεται το σύστημα του αυτόματου παρκαρίσματος, το οποίο φαίνεται ότι το 35%, απενεργοποιεί από την πρώτη μέρα. Δεν είναι μία λειτουργία που προτιμάται από τους οδηγούς, καθώς δεν την εμπιστεύονται. Αντίστοιχα, στην τρίτη θέση είναι η δυνατότητα του “head-up display”, το οποίο προβάλλει σημαντικές πληροφορίες στο παρμπριζ. Είναι μία λειτουργία που αποδεικνύεται ότι δεν ενδιαφέρει το 33% των οδηγών. 

Στην τέταρτη θέση έχει τοποθετηθεί το σύστημα ενημέρωσης και τεχνολογίας, το οποίο δεν χρησιμοποιούν ούτε οι νέοι ούτε οι μεγαλύτεροι οδηγοί. Με τις εφαρμογές των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, δεν ασχολούνται καθόλου οι οδηγοί μεγαλύτερης ηλικίας, ενώ ακόμα και οι νέοι προτιμούν να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους. Συνολικό το ποσοστό των ατόμων που θεωρούν αχρείαστο ένα τέτοιο σύστημα, ανέρχεται στο 32%.

Ποια είναι η λύση στο πρόβλημα των “αχρείαστων” gadgets; 

Η λύση στο πρόβλημα, σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της Ένωσης Αμερικανών Αυτοκινητοβιομηχανιών, κύριο Kristin Kolodge είναι η ενημέρωση του κοινού. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε “αν ο καινούριος αγοραστής δεν χρησιμοποιήσει τα gadgets του αυτοκινήτου μέσα στις πρώτες 30 ημέρες, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα ασχοληθεί ποτέ”. 

Τόνισε ότι πρέπει οι αντιπρόσωποι των αυτοκινητοβιομηχανιών, να ενημερώνουν σωστά τους επικειμενους αγοραστές για τις δυνατότητες του οχήματος που πρόκειται να αποκτήσουν. Είναι ο μόνος τρόπος ώστε από την αρχή να γίνεται χρήση του μεγαλύτερου μέρους των καινοτομιών που διαθέτει κάθε αυτοκίνητο. Επίσης δήλωσε ότι μόνο αν ο αγοραστής πληροφορηθεί κατάλληλα θα μπορεί να αξιοποιήσει στο μέλλον τα gadgets με τα οποία συνοδεύεται το όχημα. 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.