Το περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. με φυσικό αέριο έχει ήδη κλείσει πάνω από ένα χρόνο παρουσίας στο Σώμα, έχοντας γράψει στο οδόμετρο του περί τις 55.000 χλμ.. Πόσα ευρώ εξοικονόμησε η αεριοκίνητη Skoda Octavia G-Tec στους Έλληνες φορολογούμενους;
Σημειώνουμε πως, από τότε η Skoda έχει φρεσκάρει το μεσαίο μοντέλο της, ωστόσο οι διαφορές εστιάζουν κυρίως στο αισθητικό κομμάτι, εντός και εκτός της καμπίνας, σε συνδυασμό πάντα με την ενσωμάτωση μερικών νέων τεχνολογιών, όπως για παράδειγμα του πιο σύγχρονου συστήματος infotainment με οθόνη έως και 9,2 ιντσών.
Και αυτό δικαιολογείται εύκολα, αφού βάσει την εργοστασιακών μετρήσεων η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου ορίζεται στα 3,5 κιλά CNG/100 χλμ. επαρκώντας για 410 χλμ. και άλλα 920 χλμ. με βενζίνη, φθάνοντας στο θεωρητικό νούμερο αυτονομίας των 1.330 χλμ., άρα το περιπολικό σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας φούλαρε συνολικά 41 φορές με καύσιμο (βενζίνη και φυσικό αέριο) μέσα σε ένα χρόνο.
Επιπλέον, μεγάλο πλεονέκτημα του περιπολικού είναι η οικονομία που προσφέρει στο Σώμα και κατ΄επέκταση στους φορολογούμενους πολίτες με το φυσικό αέριο, αφού θεωρητικά καίει μόνο 3,04 ευρώ/100 χλμ. (3,8 ευρώ σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις). Αυτό μεταφράζεται σε πραγματικό όφελος σχεδόν 3.700 ευρώ ετησίως για το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. συγκριτικά με την αντίστοιχη προ ανανέωσης Octavia με τον 1.400άρη TSI βενζινοκινητήρα ισχύος 140 ίππων, της οποίας η κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας κυμαίνεται στα 7,1 λτ./100 χλμ..
Τέλος, σημειώνουμε πως, η ανανεωμένη Skoda Octavia G-Tec προσφέρεται στην ελληνική αγορά από 20.680 ευρώ σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Active, Ambition και Style.