Taxi & Driver
Βουλή ταξί
Πάει επιτέλους στη Βουλή το ν/σ για τα ταξί –Τι προβλέπει

Πάει επιτέλους στη Βουλή το ν/σ για τα ταξί –Τι προβλέπει

Στη Βουλή με καθυστέρηση μηνών μπαίνει το νομοσχέδιο για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τα ταξί με τους αυτοκινητιστές να κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους και να έρχονται στα χέρια με τους οδηγούς της Uber, τους οποίους κατηγορούν ότι τους υφαρπάζουν επιβατικό έργο.

Οι οδηγοί ταξί κατέβασαν χειρόφρενο την Τετάρτη μέχρι τις 5 το απόγευμα και απειλούν με δυναμικότερες κινητοποιήσεις το καλοκαίρι εάν η πολιτεία δεν βάλει σε λειτουργία του ελεγκτικούς μηχανισμούς για να εντοπίσει τα παράνομα ΙΧ και δεν κινητοποιηθεί στα θέματα φοροδιαφυγής των εταιρειών διαμεσολάβησης.

Χθες, μπήκαν οι τελευταίες υπογραφές στο νομοσχέδιο από τον υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο και, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το νομοσχέδιο θα ξεκινήσει εντός των ημερών να συζητείται στις αρμόδιες επιτροπές της βουλής. Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο νομοθετικό πλαίσιο προσαρμόστηκε στην απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου, με την οποία κρίθηκε ότι οι υπηρεσίες της Uber συνιστούν μεταφορικό έργο, ενώ επιχειρεί να βάλει σε τάξη συνολικά τη λειτουργία των εταιρειών διαδικτυακής εξυπηρέτησης.

Με βάση τις προβλέψεις του νόμου οι εταιρείες πρέπει να αποκτήσουν ειδική άδεια και να ορίσουν νόμιμο εκπρόσωπο στην Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά τη φοροδιαφυγή που έχει καταγγείλει επανειλημμένα και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος, τα έσοδα προβλέπεται να φορολογούνται με βάση την κείμενη νομοθεσία και να εκδίδονται διαφορετικά φορολογικά στοιχεία προς τους συνεργαζόμενους οδηγούς και διαφορετικά για τον επιβάτη.

Μεγάλη συζήτηση μεταξύ του υπουργείου και των αυτοκινητιστών έγινε το προηγούμενο διάστημα και για την επιβολή χρέωσης στη μίσθωση τουριστικών οχημάτων με τους εκπροσώπους των ταξί να επιδιώκουν να μπει ένα πλαφόν ύψους 90 ευρώ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η επίμαχη πρόταση έχει αποσυρθεί και θα συζητηθεί σε δεύτερο χρόνο. Υπενθυμίζεται ότι από το νομοσχέδιο βγήκε και ψηφίστηκε στο πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα, αντί της 6ωρης μίσθωσης των οχημάτων, η 3ωρη μίσθωση.

Για την αδειοδότηση, οι εταιρείες οφείλουν να υποβάλλουν μία σειρά από δικαιολογητικά όπως είναι η σύμβαση ορισμένου χρόνου με τουλάχιστον τρεις οδηγούς, επικυρωμένες άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων με τα οποία συνεργάζονται, στοιχεία για τις σχέσεις εργασίας με τους οδηγούς κ.α.

Σε περίπτωση χρήσης οχήματος για το οποίο δεν έχει καταρτιστεί σύμβαση προβλέπεται αφαίρεση της άδειας οδήγησης για δύο έτη και απαγορεύεται το ίδιο διάστημα που ίδρυσαν τον φορέα να ιδρύσουν άλλο φορέα διαμεσολάβησης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως λειτουργούν χωρίς άδεια, διακόπτεται η πρόσβαση στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, επίσης για δύο χρόνια.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.