Taxi & Driver
beat online campaign
Online καμπάνια υποστήριξης από το Beat για το νέο νομοσχέδιο

Online καμπάνια υποστήριξης από το Beat για το νέο νομοσχέδιο

Σε online εκστρατεία μέσω του Change.org προχώρησε το Beat, μέσω της οποίας ζητάει στήριξη για τις αλλαγές που προωθεί το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και οι οποίες το μετατρέπουν  σε εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου, και όχι ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης όπως είναι σήμερα.

Όπως θα έχετε διαβάσει και τις προηγούμενες μέρες από το Taxi&Driver, το προσχέδιο νόμου προβλέπει (σε ότι αφορά τα θέματα που άπτονται τη λειτουργία του Beat) τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί, μετατρέποντάς τες σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο ως «διαμεσολαβητές». Μια ρύθμιση που, για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες αυτού του είδους κρίνεται αναχρονιστική, καθώς όπως υποστηρίζουν αφαιρεί σε ένα βαθμό την ελευθερία επιλογής οδηγού του καταναλωτή και επηρεάζει κρίσιμα το επιχειρηματικό μοντέλο με το οποίο λειτουργεί η υπηρεσία.

Την ίδια στιγμή, δεν είναι είναι λίγοι οι καταναλωτές αλλά και οδηγοί ταξί που, έχοντας χρησιμοποιήσει έστω και μία φορά την εφαρμογή, υποστηρίζουν πως η λειτουργία του Beat (πρώην Taxibeat) ήταν και αυτή που συνετέλεσε στη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών ταξί τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της ευχέρειας που έδινε στους χρήστες να βαθμολογούν την εμπειρία τους στο ταξί μέσω της εφαρμογής (αντίστοιχα και οι οδηγοί βαθμολογούν τους χρήστες). Ταυτόχρονα, ως εταιρεία το Beat έχει το δικαίωμα να διακόψει της συνεργασία του με οδηγούς που συστηματικά παρέχουν κακές υπηρεσίες.

Επιπλέον, σε ότι αφορά τη σχέση συνεργασίας οδηγών με το Beat αυτή ήταν μέχρι τώρα σχέση διαμεσολάβησης, με τον οδηγό ταξί να έχει τη δυνατότητα βεβαίως να πραγματοποιεί κούρσες και από άλλους πολίτες εκτός των χρηστών της εφαρμογής. Για τη διαμεσολάβηση αυτή το Beat λάμβανε μία προμήθεια από το κόστος κάθε διαδρομής που γινόταν από το περιβάλλον της εφαρμογής.

Με βάση τις αλλαγές που προωθούνται οι 8.000 περίπου οδηγοί ταξί που συνεργάζονται με το Beat εξαναγκάζονται σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρεία, ενώ βεβαίως το Beat χάνει την ευχέρεια να «αποβάλλει» έναν οδηγό ταξί από την υπηρεσία, αν αυτός συστηματικά συγκεντρώνει χαμηλή βαθμολογία, λόγω αντίστοιχης υπηρεσίας που προσφέρει.

Στην online καμπάνια που πραγματοποιεί το Beat με τίτλο «Αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε» εξηγεί αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους αντιτίθεται στις αλλαγές του νομοσχεδίου και όταν συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός υπογραφών θα επιδοθεί στους: Χρήστος Σπίρτζης (Υπουργείο Υποδομών, και Μεταφορών), Νίκος Παππάς (Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής), Δημήτρης Παπαδημητρίου (Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης) και στο Γραφείο Πρωθυπουργού.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.