Taxi & Driver
αεροδρόμιο
Οι ταξιτζήδες για τη λειτουργία της πιάτσας στο αεροδρόμιο Καλαμάτας

Οι ταξιτζήδες για τη λειτουργία της πιάτσας στο αεροδρόμιο Καλαμάτας

Υπάρχει θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία των ταξί στο διεθνές αεροδρόμιο Καλαμάτας “Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος”, επισημαίνουν οι ταξιτζήδες της Καλαμάτας και της Μεσσήνης.

Απαντώντας στη θέση της περιφερειακής αρχής Πελοποννήσου πως μόνο ένα ταξί λειτουργεί νόμιμα σ’ ό,τι αφορά στην προμίσθωση, σημειώνουν ότι το αεροδρόμιο έχει καθοριστεί ως Περιοχή Κοινής Λειτουργίας, σύμφωνα με τις αποφάσεις των νομαρχών Μεσσηνίας, του διορισμένου Νίκου Παπαδόπουλου και του αιρετού Δημήτρη Δράκου. Σύμφωνα με τη νεότερη απόφαση του κ. Δράκου, στο αεροδρόμιο μπορούν να δουλέψουν τα ταξί Καλαμάτας, Μεσσήνης, Αντικάλαμου, Σπερχογείας, Θουρίας, Μικρομάνης, Αρι, Αιθαίας και Ανθειας.

Ειδικότερα, τον Αύγουστο του 1992 ο τότε νομάρχης Μεσσηνίας Νίκος Παπαδόπουλος με απόφασή του καθόρισε “τον κρατικό αερολιμένα Καλαμάτας ως χώρο κοινής λειτουργίας όλων των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων (ταξί, ραδιοταξί) εξαιρουμένων των αγοραίων Ν. Μεσσηνίας και με τις εξής επί μέρους ρυθμίσεις:

α) Ο χώρος στάθμευσης θα είναι ενιαίος για όλα τα Ε.Δ.Χ. (ταξί, ραδιοταξί) αυτοκίνητα του Ν. Μεσσηνίας και η θέση τους θα ορισθεί από τον αερολιμενάρχη και η σειρά των θα γίνεται ανάλογα με την προσέλευση του κάθε αυτοκινήτου, δηλαδή το ένα κατόπιν του άλλου.

β) Τα προμισθωμένα ΕΔΧ αυτοκίνητα θα σταθμεύουν σε ειδικό χώρο και στην προμετωπίδα των αυτοκινήτων θα είναι αναρτημένη η ενδεικτική πινακίδα με τα ονοματεπώνυμα των επιβατών που περιμένουν.

γ) Όλα τα ταξί θα χρησιμοποιούν διπλή ταρίφα με το ξεκίνημά τους από το αεροδρόμιο και θα χρησιμοποιούν μονή ταρίφα, εάν και εφόσον συμπέσει να μπουν στα διοικητικά όρια της έδρας τους και από το σημείο από όπου αυτή αρχίζει (μονή ταρίφα)”.

Τον Ιούλιο του 2001 ο αιρετός νομάρχης Δημήτρης Δράκος τροποποίησε την απόφαση αυτή και όρισε: “α) Καθορίζουμε τον κρατικό αερολιμένα Καλαμάτας ως Περιοχή Κοινής Λειτουργίας των ΕΔΧ αυτοκινήτων όλων των ΕΔΧ αυτοκινήτων που η περιοχή της έδρας τους απέχει από την Περιοχή Κοινής Λειτουργίας λογική απόσταση και συγκεκριμένα: Καλαμάτας, Μεσσήνης, Αντικάλαμου, Σπερχογείας, Θουρίας, Μικρομάνης και Αρι. β) Το ΕΔΧ ταξί αυτοκίνητο με έδρα το Δημοτικό Διαμέρισμα Μικρομάνης του Δήμου Θουρίας να έχει προτεραιότητα μόνο μία φορά στη σειρά αναμονής κατά την άφιξη του αεροπλάνου”. Στα υπόλοιπα ισχύει η απόφαση του 1992 του κ. Παπαδόπουλου.

Τον Αύγουστο της ίδιας χρονιάς ο κ. Δράκος συμπλήρωσε την απόφασή του και όρισε “όπως ο κρατικός αερολιμένας Καλαμάτας θεωρείται Περιοχή Κοινής Λειτουργίας και για τα ΕΔΧ αυτοκίνητα με έδρες τα Δημοτικά Διαμερίσματα Αιθαίας και Ανθειας του Δήμου Θουρίας, διότι είναι ελάχιστη η απόσταση των εδρών από το αεροδρόμιο και δεν υπάρχει κίνδυνος οι έδρες να μείνουν χωρίς κάλυψη των ταξί”.

Γιάννης Σινάπης, www.eleftheriaonline.gr


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.