Taxi & Driver
Corolla
Νέα Toyota Corolla Hybrid Sedan στο Σαλόνι του Los Angeles

Νέα Toyota Corolla Hybrid Sedan στο Σαλόνι του Los Angeles

Η πιο οικονομική και προηγμένη Corolla όλων των εποχών είναι γεγονός! H νέα Toyota Corolla Hybrid Sedan παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Los Angeles και έρχεται να διευρύνει την γκάμα των Corolla που έφεραν μόνο κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Τα σημαντικά νέα για την Toyota Corolla Sedan Hybrid βρίσκονται φυσικά κάτω από το καπό με τους Ιάπωνες να έχουν προσαρμόσει στη νέα τους πρόταση το υβριδικό σύνολο κίνησης που έχουμε δει και στο τελευταίας γενιάς Prius, ανακοινώνοντας ελάχιστη κατανάλωση που ανέρχεται στα 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την Toyota αυτή είναι και η πιο οικονομική σε κατανάλωση Corolla που έχει παρουσιαστεί ποτέ.

Ο εν σειρά 4κύλινδρος κινητήρας των 1,8 λίτρων με την ιδιαίτερα υψηλή συμπίεση (13:1), που λειτουργεί στον κύκλο του Atkinson συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και αποδίδει συνδυαστικά 121 ίππους με την ισχύ να φτάνει στους τροχούς μέσω κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Και οι δύο ηλεκτροκινητήρες, MG1 και MG2, φροντίζουν για την φόρτιση των μπαταριών με το δεύτερο να προσφέρει τις υπηρεσίες του και στην κίνηση της Corolla Hybrid. Η υβριδική έκδοση μπορεί να κινηθεί παράλληλα μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα της για μικρές αποστάσεις,ενώ διαθέτει και σύστημα προειδοποίησης για τους πεζούς, όταν τους πλησιάζει, για αυτή την περίπτωση!

Η νέας τεχνολογίας Hyper-Prime Nickel συστοιχία μπαταριών υδριδίου του νικελίου (Ni-MH), ελαφρύτερη και μικρότερη σε διαστάσεις σε σχέση με το παρελθόν, έχει τοποθετηθεί κάτω από τον πάγκο του πίσω καθίσματος και όχι στο πορτμπαγκάζ, επιτρέποντας έτσι στους ανθρώπους της Toyota να εκμεταλλευτούν καλύτερα τους χώρους της Corolla Sedan Hybrid, με την πλάτη του πίσω καθίσματος να διαιρείται σε 60/40 και να αναδιπλώνεται για την αύξηση των αποθηκευτικών της χώρων. Παράλληλα η τοποθέτηση εαυτό το σημείο βελτιώνει και τη δυναμική χαμηλώνει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης φέρει τρία προγράμματα λειτουργίας, Eco, Normal και Sport με το πρώτο να δίνει προτεραιότητα στην μέγιστη αυτονομία, μειώνοντας την διαθέσιμη ισχύ. Το Normal αποτελεί τη χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης, ενώ το Sport προσφέρει την μέγιστη δυνατή απόδοση. Να πούμε σε αυτό το σημείο πως η υβριδική Corolla φέρει και σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης πέδησης (Electronically Controlled Brake -ECB) που ρυθμίζει το φρενάρισμα σε ιδανικά επίπεδα, ελέγχοντας τη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων, οι οποίοι φορτίζουν και τις μπαταρίες όταν πιέζετε το πεντάλ του φρένου. Αποκλειστικά για την υβριδική έκδοση της Corolla, οι άνθρωποι της Toyota επέλεξαν αλουμινένιες ζάντες 15 ιντσών και ελαστικά χαμηλής αντίστασης.

Προηγμένο παρουσιάζεται και το σύστημα κλιματισμού της υβριδικής Corolla, που ρυθμίζει την απόδοσή του λαμβάνοντας υπόψη, την εσωτερική και την εξωτερική θερμοκρασία, την… ένταση του ηλιακού φωτός αλλά και του αριθμού των επιβατών που βρίσκονται στην καμπίνα. Σε πολύ χαμηλές θερμοκρασία μάλιστα η καμπίνα θερμαίνεται ηλεκτρικά!

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο πίνακας πληροφοριών του οδηγού με διαγώνιο επτά ιντσών, τον οποίο η Toyota ονομάζει Multi-Information Display (MID). Το στάνταρ σύστημα πολυμέσων ψυχαγωγίας για την Corolla Hybrid Sedan είναι το Entune 3.0 Audio της εταιρίας που φέρει μεταξύ άλλων τη δική του οθόνη αφής με διαγώνιο 8 ίντσες, έξι ηχεία , Wi-Fi, bluetooth, και είναι συμβατό με συσκευές Android και iOS. Στον στάνταρ εξοπλισμό θα βρείτε και 8 αερόσακους αλλά και το σύστημα Star Safety, το οποίο περιλαμβάνει τα Enhanced Vehicle Stability Control, Traction Control, EBD, Brake Assist, ΑBS και Smart Stop.

Το Toyota Safety Sense 2.0 έρχεται επίσης στάνταρ και περιλαμβάνει τα υποσυστήματα PCS (Pre-Collision System) που επεμβαίνει αυτόματα στα φρένα αν εντοπίσει σε πορεία σύγκρουσης πεζό, ποδήλατο ή άλλο όχημα DRCC (Dynamic Radar Cruise Control), LDA (Lane Departure Alert) με υποβοήθηση στο τιμόνι και ακουστική πληροφόρηση, σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα LTA (Lane Tracing Assist), αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων AHB (Automatic High Beam) αλλά και σύστημα αναγνώρισης σημάτων στο δρόμο RSA (Road Sign Assist).

Θοδωρής Ξύδης, NewsAuto