Η VW κατά τη διάρκεια του φετινού Vienna Motor Symposium παρουσίασε δύο νέα, πιο οικονομικά και «οικολογικά» μοτέρ diesel και φυσικού αερίου, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε επίσημα ότι το επόμενο Golf θα έχει 48-Volt υβριδικό σύστημα κίνησης.
Ο πρώτος νέος κινητήρας της VW είναι ο 1.500άρης TGI, που καίει βενζίνη και φυσικό αέριο. Βασίζεται πάνω στον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI ACT (με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων), διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και κύκλο καύσης Miller.
Η απόδοση της ισχύος του νέου 1.5 TGI βρίσκεται στους 130 ίππους, η ροπή αγγίζει τα 200 Nm (στις 1.400 σ.α.λ.) και η μέση κατανάλωση που θα προσφέρει π.χ. στο τωρινό Golf είναι μόνο 3.5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. (με αυτόματο κιβώτιο DSG). Η αυτονομία του ρεζερβουάρ φυσικού αερίου είναι 490 χλμ. και άλλα 190 χλμ. προσφέρει το ρεζερβουάρ βενζίνης.
Στο πεδίο των ρύπων, μέσω της υιοθέτησης πολλών νέων τεχνολογιών (αλλαγμένος θάλαμος καύσεως, νέα λειτουργία τουρμπίνας, παρουσία συστήματος SCR και φίλτρου DPF), ο 2λιτρος TDI EA288 Evo έχει έως και 10% χαμηλότερες εκπομπές CO2, προσφέροντας παράλληλα αυξημένη έως και κατά 9% ισχύ και ροπή.
Τέλος, στα πλαίσια πάντα του φετινού Vienna Motor Symposium η VW ανακοίνωσε επίσημα ότι το επόμενο Golf θα φέρει «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης με 48-Volt μπαταρία, το οποίο αναμένεται να μειώσει δραστικά τους ρύπους και την κατανάλωση του μοντέλου, παρέχοντας παράλληλα επιπλέον δυναμισμό λόγω και του ηλεκτρικού συστήματος.
Σπύρος Χώτος, NewsAuto
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.