Taxi & Driver
ανηθικότητα

Λυμπερόπουλος: Πώς μια μεταρρύθμιση αυτοακυρώνεται

Το παράδειγμα της Uber παρουσιάζει ο Θύμιος Λυμπερόπουλος σε νέο του άρθρο.

Διαβάζω σήμερα στον Φιλελεύθερο ότι η κυβέρνηση απέτυχε στον τομέα των μεταρρυθμίσεων και φέρνει ως παράδειγμα την Uber που εκδιώχθηκε και την Beat που είναι ορκισμένος εχθρός.

Στη σφαίρα του άκρατου νεοφιλελευθερισμού, η Uber «βαπτίζεται» μεταρρύθμιση στις επιβατικές μεταφορές, μια μεταρρύθμιση η οποία δεν έγινε. Είναι δικαίωμα του καθενός να ορίζει τις πολιτικές (δίκαιες-άδικες, καλές-κακές, κοινωνικές-αντικοινωνικές κ.ο.κ.) της εκάστοτε κυβέρνησης με κριτήριο την προσωπική – κομματική – ιδεολογική – επαγγελματική του υπόσταση.

Ως κλάδος αναλύσαμε πολλές φορές στο παρελθόν για ποιους λόγους και με ποιους τρόπους η Uber καταστρατηγεί την ελληνική νομοθεσία και πλήττει την ελληνική οικονομία. Η λέξη μεταρρύθμιση δίπλα στην Uber φαντάζει ως σύντομο οικονομικό ανέκδοτο και υπάρχει μόνο στο λεξικό του άκρατου νεοφιλελευθερισμού και πουθενά αλλού.

Οι ταξιτζήδες προβλήθηκαν και προβάλλονται από τα ΜΜΕ της αντιπολίτευσης ως ευνοημένοι της κυβέρνησης. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για δικαιοσύνη και όχι για εύνοια. Πρόκειται για μάχη των πολλών (ταξιτζήδων) με τους λίγους (μεγαλοεπιχειρηματίες της τουριστικής βιομηχανίας). Οι πρώτοι δουλεύουν για την επιβίωσή τους, οι δεύτεροι για το… παντεσπάνι τους.

Η σημερινή κυβέρνηση νομοθετεί για τους πολλούς. Για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Σ’ αυτό ανήκουμε κι εμείς οι ταξιτζήδες.

Αυτός που θέλει μεταρρυθμίσεις τύπου Uber ξέρει που θα τις βρει. Ξέρει ποιον θα ψηφίσει.

Αυτός που ζει από το ταξί, που αγαπάει και σέβεται τη δουλειά του, ξέρει ποιον θα επιλέξει.

Υ.Γ.: Σήμερα έφυγε από τη ζωή ένας αγαπημένος φίλος. Ένας πραγματικός αγωνιστής και ανθρωπιστής. Ο Γιάννης Μανώλης. Το 2011 στους μεγάλους αγώνες του κλάδου δήλωσε παρόν, παρότι του απαγορεύτηκε από το κόμμα του. Καλό ταξίδι, φίλε.