Taxi & Driver

Κώστας Καραμανλής: Mε τις προβλέψεις του νομοσχεδίου πετυχαίνουμε 4 βασικά πράγματα για το ταξί

Σημεία Ομιλίας του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, στην Ολομέλεια της Βουλής, σχετικά με το σχέδιο νόμου: «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, ρυθμίσεις μεταφορών και άλλες διατάξεις».

Σε ό,τι αφορά στα ΤΑΞΙ, με τις προβλέψεις του νομοσχεδίου πετυχαίνουμε  4 βασικά πράγματα:

  • Πρώτον, εξορθολογίζουμε τις ποινές για όσους υποκλέπτουν συγκοινωνιακό έργο, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
  • Δεύτερον, αφαιρούμε την πρόβλεψη περί ποινής φυλάκισης 3 μηνών που ίσχυε μέχρι σήμερα, κι επιβάλλουμε ένα ενιαίο διοικητικό πρόστιμο, αυτό των 3.000 ευρώ, για τους παραβάτες.
  • Τρίτον, διευρύνουμε το πλαίσιο της πολλαπλής μίσθωσης ταξί με κόμιστρο, στις περιπτώσεις δια-περιφερειακής μετακίνησης.
  • Και τέταρτον, επαναφέρεται στις Περιφέρειες η αρμοδιότητα της συνένωσης των εδρών των ταξί, καθώς κι ο καθορισμός των θέσεων στάθμευσης.

Τέλος, και σ’ ό,τι αφορά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας διορθώνουμε κάποιες σκανδαλώδεις φωτογραφικές διατάξεις, ώστε να προχωρήσουμε άμεσα στην προκήρυξη της θέσης του Διοικητή και του Εκτελεστικού Συμβουλίου της ΑΠΑ.

Παράλληλα, με την Τροπολογία με γενικό αριθμό 151 και ειδικό 9, ρυθμίζεται ένα θέματα κατανομής και διάθεσης των ποσών του EuroControl, για τη λειτουργία του συστήματος εναέριας κυκλοφορίας και για την αναβάθμιση των υπηρεσιών αεροναυτιλίας.

Συγκεκριμένα, ερχόμαστε πάλι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα του Νόμου 4427/2016 και των 2 εφαρμοστικών Προεδρικών Διαταγμάτων, του 84 και του 85/2018 για την ΑΠΑ και την ΥΠΑ.

Βλέπεται, με τα εν λόγω ΠΔ τροποποιήθηκαν σημαντικά οι οργανικές θέσεις ανά κλάδο καθώς και η κατανομή του υφιστάμενου προσωπικού όμως δεν προσαρμόστηκε αναλόγως η κατανομή κόστους. Αυτό, λοιπόν, το κάνουμε την παρούσα Τροπολογία. Και κυρίως, χωρίς να προκαλείται δημοσιονομική επιβάρυνση.