Taxi & Driver
σημείο φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας ηλεκτρικών οχημάτων
Ηλεκτροκίνηση: Η Ελλάδα δεν έχει σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ

Ηλεκτροκίνηση: Η Ελλάδα δεν έχει σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ

Η έλλειψη σημείων φόρτισης στην χώρα είναι γεγονός και θεωρείται βασικός λόγος για τον οποίο οι οδηγοί δεν κατευθύνονται προς την ηλεκτροκίνηση. Όταν ένας οδηγός επιθυμεί να διανύσει πάνω από 100 χλμ και γνωρίζει ότι δεν θα βρει σημείο να φορτίσει το αυτοκίνητο του, το πιο λογικό είναι να στραφεί σε άλλα είδη καυσίμων. 

Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Ένωση, στα πλαίσια της “Πράσινης Συμφωνίας” έχει θέσει έναν στόχο, στα κράτη-μέλη. Μέχρι το 2030 πρέπει το CO2 που παράγεται από τα αυτοκίνητα να έχει μειωθεί κατά 55%. Για να συμβεί αυτό η ηλεκτροκίνηση πρέπει να κυριαρχήσει στο χώρο των αυτοκινητοβιομηχανιών. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη κατάταξη των Ευρωπαϊκών  χωρών στην κατοχή επαρκών σημείων φόρτισης, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. 

Ποιες χώρες έχουν τα περισσότερα σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ;  

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Διευθυντή της ACEA, κυρίου Eric-Mark Huitema, υπάρχουν χώρες οι οποίες μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα έχουν παρουσιάσει μεγάλη πρόοδο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Αυτή η εξέλιξη φαίνεται περισσότερο στη Δυτική Ευρώπη, η οποία πέτυχε την δημιουργία σωστών υποδομών. 

Ειδικότερα, σε αυτές τις χώρες ανήκει η Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, η Γερμανία, η Πορτογαλία και η Αυστρία. Τα συγκεκριμένα κράτη-μέλη, προσπαθούν με κάθε τρόπο να μειώσουν τις εκπομπές CO2, δίνοντας στους οδηγούς την δυνατότητα να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα το οποίο δεν θα τους ταλαιπωρήσει. Όταν ένας οδηγός βρίσκει σημείο φόρτισης σε κάθε 100 χλμ, σίγουρα θα μελετήσει καλύτερα αυτή την επιλογή του. 

σημείο φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Ποιες χώρες έχουν τα περισσότερα σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ;

Ποιες χώρες έχουν τα λιγότερα σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ;  

Σε αντίθεση με την Δυτική Ευρώπη, οι υπόλοιπες χώρες της Ένωσης φαίνεται ότι δυσκολεύονται να συντονιστούν με τα πρότυπα της “Πράσινης Συμφωνίας”. Πιο συγκεκριμένα, η Λιθουανία, η Ελλάδα, η Πολωνία, η Λετονία και η Ρουμανία, είναι μερικά από τα κράτη-μέλη με τα λιγότερα σημεία φόρτισης. 

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και ο διευθυντής της ACEA, “οι καταναλωτές δεν θα μπορούν να αλλάξουν σε οχήματα μηδενικών εκπομπών εάν δεν υπάρχουν αρκετοί σταθμοί ανεφοδιασμού κατά μήκος των δρόμων που οδηγούν”. Όταν μία χώρα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα άτομα που διαθέτουν ήδη ηλεκτρικό όχημα, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση και να πείσει όσους δεν έχουν, να αγοράσουν. Μάλιστα, αυτές είναι και οι χώρες με το μικρότερο ποσοστό ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο φτάνει μόλις το 3%. 

Πηγές: 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.