Taxi & Driver
Porsche
Η Porsche στοχεύει στους millennials που αγαπούν την... Uber

Η Porsche στοχεύει στους millennials που αγαπούν την… Uber

Η Porsche διευρύνει τον πειραματισμό της με εναλλακτικές λύσεις στην παραδοσιακή ιδιοκτησία αυτοκινήτων, προσθέτοντας πιλοτικά προγράμματα και στις δύο ακτές των ΗΠΑ.

Τα προγράμματα αυτά της Porsche στοχεύουν σε Αμερικανούς νεότερης ηλικίας για τους οποίους η ιδέα της κατοχής αυτοκινήτου είναι στην καλύτερη περίπτωση κάτι το «ρευστό». Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών οχημάτων σχεδιάζει να προσφέρει καθημερινά ή εβδομαδιαία ενοικίαση των διάσημων σπορ αυτοκινήτων για τους οδηγούς της Ατλάντα, καθώς και την κοινή χρήση αυτοκινήτων στο Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες, μέσω μιας συνεργασίας με την startup Turo, η οποία είναι μια πλατφόρμα για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θέλουν να νοικιάσουν τα οχήματα τους.

Αυτή η υπηρεσία βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στην Ατλάντα, η οποία ονομάζεται Porsche Drive, βασίζεται σε πρόγραμμα συνδρομής που ξεκίνησε πέρυσι. Η πρωτοβουλία επιτρέπει στους καταναλωτές να περάσουν τέσσερις ώρες οδηγώντας ένα Macan, ή ένα Cayman ή Boxster πληρώνοντας μόλις 269 δολάρια. Ακόμη αν διαθέσει κανείς 2.909 δολάρια μπορεί να γίνει ο “ιδιοκτήτης” ενός 911 για μια εβδομάδα.

Η Porsche που ανήκει στην Volkswagen προσπαθεί να προσεγγίσει τους millennials και ακόμη και τους οδηγούς της Generation Z, οι συνήθειες των οποίων έχουν διαμορφωθεί από την οικονομία της Lyft, της Uber και της Airbnb. Και δεν είναι η μόνη.

Νωρίτερα φέτος, η BMW και η Mercedes-Benz ξεκίνησαν προγράμματα συνδρομής αυτοκινήτων, στα οποία οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε διάφορα οχήματα. Το ίδιο συμβαίνει και με την Cadillac της General Motors, η οποία ξεκίνησε την υπηρεσία συνδρομής «Book» τον Ιανουάριο ενώ υπάρχει και το πρόγραμμα «Care by Volvo», η οποία συνδυάζει τη μίσθωση, με μία μηνιαία πληρωμή. «Θέλουμε να προσφέρουμε μια επιλογή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι δοκιμάζουν τη συγκίνηση της οδήγησης μιας Porsche», δήλωσε ο κ. Klaus Zellmer, επικεφαλής της Porsche Cars North America.

«Οι καταναλωτές θέλουν να έχουν πολλές επιλογές», προσθέτει. Μέσα από τη συνεργασία με την Turo, (που ονομάστηκε «Porsche Host»), οι ιδιοκτήτες της Porsche στη Δυτική Ακτή οι οποίοι βρίσκονται ήδη στην πλατφόρμα κοινής χρήσης θα λάβουν μέρος στην δοκιμαστική πίστα της εταιρείας στο Λος Άντζελες και θα μάθουν τα καλύτερα σημεία οδήγησης. Το πρόγραμμα ξεκινά στις 8 Οκτωβρίου. Η πλατφόρμα Turo διαθέτει 288.000 καταχωρήσεις αυτοκινήτων στην περιοχή και σχεδόν 8 εκατομμύρια μέλη. Λειτουργεί σε 56 χώρες και σε κάθε πολιτεία της Αμερικής εκτός από τη Νέα Υόρκη.

Η Porsche είναι η τέταρτη πιο εξεζητημένη μάρκα στο Turo τα τελευταία τρία χρόνια, ακολουθώντας την BMW, την Tesla και τη Mercedes. Πολλοί χρήστες είναι λάτρεις των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και χρησιμοποιούν την υπηρεσία ως test drive προτού προχωρήσουν σε κάποια αγορά.

Η πλατφόρμα επιτρέπει επίσης στους χρήστες να διαθέτουν πιο ακριβά μοντέλα, ενοικιάζοντας το αυτοκίνητό τους λίγες μέρες το μήνα, δήλωσε ο Steve Webb, εκπρόσωπος της Turo. «Όταν ξεκινήσαμε το 2010, οι περισσότεροι κατασκευαστές πίστευαν ότι η κίνηση αυτή θα προκαλούσε πλήγμα στις πωλήσεις», επεσήμανε. «Αλλά τελικά συνέβη το αντίθετο», πρόσθεσε.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.