Taxi & Driver
Mercedes ταμπέλα
Η Mercedes αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων.

Η Mercedes αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων.

Η Γερμανική εταιρεία θέλει να εφαρμόσει ένα διαφορετικό σύστημα πώλησης στα αυτοκίνητα της, στο οποίο δεν θα υπάρχει διαμεσολάβηση της αντιπροσωπείας. 

Το σύστημα ονομάζεται “agency model” και έχει στόχο να διαμορφώσει έναν πρωτότυπο τρόπο αγοράς. Μέσω αυτής της καινοτομίας θα διευκολύνονται τόσο οι πωλητές όσο και οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο σύστημα της Mercedes, συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου. 

Τι είναι το “agency model”; 

Όπως ανακοίνωσε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler, κύριος Ola Kallenius, με το σύστημα “agency model” δεν θα χρειάζεται η διαμεσολάβηση της αντιπροσωπείας. 

Ουσιαστικά, η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου θα πραγματοποιείται από τους πελάτες κατευθείαν μέσω της Mercedes. Οι πελάτες θα παραγγέλνουν διαδικτυακά το όχημα που επιθυμούν μέσω της ίδιας της εταιρείας. Παράλληλα, θα κληθούν να επιλέξουν τον έμπορο της αρεσκείας τους, με τον οποίο θα έρθουν σε επαφή για πιο τεχνικά ζητήματα. 

Αυτοκίνητα Mercedes
Τι είναι το “agency model”;

Ποιος θα είναι ο ρόλος της αντιπροσωπείας; 

Η αντιπροσωπεία θα αναλάβει ένα πιο τεχνικό κομμάτι ενώ παύει να ασχολείται με ζητήματα που αφορούν οικονομικές συναλλαγές. Αντιθέτως, θα είναι υπεύθυνοι για άλλες διαδικασίες. Αναλυτικότερα, για την προετοιμασία του αυτοκινήτου, για την επικοινωνία με τους πελάτες, για την οργάνωση του test drive και για την παράδοση του αυτοκινήτου στον αγοραστή. Όλες αυτές οι ενέργειες θα πραγματοποιούνται πάντα σε συνεννόηση με την Mercedes.

Πως θα ορίζεται η τιμή των οχημάτων; 

Το κόστος των αυτοκινήτων θα ορίζεται από την ίδια την Mercedes, η οποία απαλλάσσει τους εμπόρους από τις διαπραγματεύσεις που αφορούν την συναλλαγή. Βέβαια, οι πωλητές δεν θα μείνουν παραπονεμένοι, καθώς η εταιρεία θα τους παρέχει ένα ποσό προμήθειας. Το συγκεκριμένο ποσό θα το λαμβάνουν τόσο από τις online αγορές όσο από τις συναλλαγές που γίνονται σε εκθεσιακούς χώρους.

Αντιπροσωπεία Mercedes
Πως θα ορίζεται η τιμή των οχημάτων;

Ποιος είναι ο στόχος της Mercedes; 

Απώτερος σκοπός της εταιρείας είναι το μοντέλο “agency” να μειώσει τον χρόνο που χρειάζονται οι αγορές. Θέλει να βελτιώσει το χάσμα ανάμεσα στις διαδικασίες πώλησης που πραγματοποιούνται μέσω του internet και εκείνων που διεξάγονται δια ζώσης. Προσπαθεί να αφήσει πελάτες και εμπόρους ευχαριστημένους. 

Πότε θα εφαρμοστεί το “Agency Model”;  

Το καινούριο σύστημα της Mercedes θα εφαρμοστεί μέσα στα επόμενα χρόνια. Όμως, δεν θα γίνει απότομα σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες, αντιθέτως θα ξεκινήσει να λειτουργεί σε μεμονωμένες χώρες. Παρόλα αυτά, μόλις το “πείραμα” ολοκληρωθεί και τα αποτελέσματα της επιχείρησης είναι θετικά, τότε θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες χώρες. 

Πηγές: