Taxi & Driver

Γερμανία: Πρώτη εταιρεία ταξί στην Έσση για χρήση οχημάτων κυψελών καυσίμου

Η εταιρεία ECT Eco Taxi Deutschland GmbH, που ιδρύθηκε το 2014, χρησιμοποιεί φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα για επιχειρήσεις ταξί στο Wiesbaden. 

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι Conrad Quaynor και Roman Marx παρουσίασαν τις δύο πρώτες Hyundai ix35 Fuel Cell, οι οποίες αγοράστηκαν μαζί με συνεργάτη συνεργασίας.

Αυτά τα ηλεκτροκίνητα οχήματα με υδρογόνο αποτελούν μέρος του στόλου των 17 επιβατών H2 / υβριδικών ταξί. Αυτό καθιστά την εταιρεία την πρώτη εταιρεία ταξί στην Έσση να χρησιμοποιεί οχήματα κυψελών καυσίμου.

Η πρωτοβουλία Hessische LandesEnergieAgentur (LEA) και η Πρωτοβουλία Hessen eV (H2BZ Initiative Hessen) της πρωτοβουλίας για το υδρογόνο και τα καύσιμα συνοδεύουν αυτό το βήμα.

Το LEA στο HA Hessen Agentur GmbH – που ανατέθηκε από το  Υπουργείο Οικονομίας, Ενέργειας, Μεταφορών και Οικισμού της χώρας  – υποστηρίζει την πρωτοβουλία H2BZ Hessen. Ο υπουργός Εξωτερικών Jens Deutschendorf  γνωρίζει τα πλεονεκτήματα των καινοτόμων τεχνολογιών για την πολιτεία της Έσσης: «Η Έσεν έχει τη φιλοδοξία να είναι ο πρωτοπόρος της κυκλοφοριακής επανάστασης». Η κυψέλη καυσίμου είναι μια τεχνολογική λύση για τη βιώσιμη κινητικότητα του μέλλοντος. «Είμαι ευτυχής που μια εταιρεία ταξί της Εσεστικής δίνει την ευκαιρία να αποδείξει τον εαυτό σας σε καθημερινή λειτουργία».

Η πρωτεύουσα της πόλης της Έσσης, Wiesbaden, είναι ένα από τα παλαιότερα ιαματικά λουτρά της Ευρώπης και είναι γνωστό για τις ιαματικές πηγές της. Οι επισκέπτες του σπα και οι τουρίστες του Σαββατοκύριακου περνούν μέσα από το κέντρο της πόλης και απολαμβάνουν τη χαλαρωτική ατμόσφαιρα στις πολυάριθμες καφετέριες και εστιατόρια. Ο Conrad Quaynor  είναι πεπεισμένος ότι το “Eco Taxi” έχει πάρει το σωστό δρόμο: «Είτε το υβριδικό μας είτε τα νέα οχήματα υδρογόνου – οδηγούμε ήσυχα, έτσι απενεργοποιούμε τον παράγοντα ηχητικής όχλησης. Αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Το Wiesbaden είναι η πρώτη εταιρεία ταξί που χρησιμοποιεί υδρογόνο».

Αρχικά ξεκίνησε το «Eco Taxi» με στόχο την οικοδόμηση ενός φιλικού προς το περιβάλλον υβριδικού στόλου ταξί. Ο στόχος αυτός εξελίχθηκε με την πάροδο των χρόνων προς την κατεύθυνση της δημιουργίας στόλου υπηρεσιών με μηδενικές εκπομπές ρύπων. «Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες, θα χρησιμοποιήσουμε κυρίως ηλεκτρονικά οχήματα που λειτουργούν με υδρογόνο, επομένως θα έχουμε περίπου 1.920 εκπομπές ανά έτος ανά όχημα υδρογόνου, σε σύγκριση με ένα συμβατικό όχημα ντίζελ το οποίο συνήθως χρησιμοποιείται ως ταξί Kilograms του CO2,  σύμφωνα με έναν υπολογισμό από την Arqum GmbH», εξηγεί ο Ρωμαίος Μαρξ. Αυτό δεν είναι όλα. Οι κινητήρες ντίζελ προκαλούν επίσης επιβλαβή σωματίδια ρύπων και οξείδια του αζώτου, τα οποία αποφεύγονται έτσι.

Στη περιοχή Ρήνου-Μάιν υπάρχουν περίπου 2.800 ταξί. Αυτό το εμπόριο προσφέρεται για τη χρήση εναλλακτικών κινήσεων. Στον τομέα αυτό, η υποδομή του σταθμού ανεφοδιασμού υδρογόνου θα επεκταθεί περαιτέρω. Τα οχήματα κυψελών καυσίμου έχουν χρόνο ανεφοδιασμού έως και πέντε λεπτά – παρόμοιος με τον οικείο χρόνο ανεφοδιασμού ενός επιβατικού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

«Αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με ένα όχημα με μπαταρία. Ο χρόνος ισούται με χρήματα για μια εταιρεία ταξί. Με μια σειρά μέχρι και 600 χιλιομέτρων, ένα αυτοκίνητο με καύσιμα προσφέρει τα ίδια πλεονεκτήματα με ένα ταξί που είχε ήδη χρησιμοποιηθεί», δήλωσε ο  Dr. Heinrich Lienkamp (Πρόεδρος της H2BZ Initiative Hessen). «Με το Eco Taxi από το Wiesbaden έχουμε μια νέα, νέος και ενεργός συνεργάτης που υποστηρίζει τους στόχους της πρωτοβουλίας Hessen για την υδρογόνο και τις κυψέλες καυσίμου σε αντάλλαγμα για το δίκτυο εκπροσώπων από εταιρείες, πολιτική και έρευνα καθώς και το γραφείο H2BZ σημαντική στρατηγική διαβούλευση και υποστήριξη στη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών υδρογόνου και κυψελών καυσίμου , είμαστε πολύ ευτυχείς που καλωσορίζουμε το «Eco Taxi» ως νέο μέλος».

Ο Marx και ο Quaynor έχουν σαφείς ιδέες για το πώς θα μοιάζει το μέλλον της ακόμα νέας εταιρείας. Ο Quaynor εξηγεί: “Θα προσφέρουμε περισσότερους υποστηρικτές στην εταιρεία μακροπρόθεσμα και οι Eco Taxes σε άλλες περιοχές θα αντισταθμίσουν τα οφέλη ενός στόλου υδρογόνου χωρίς εκπομπές, οπότε είμαστε μέλος του δικτύου H2BZ Initiative Hessen και του καυσίμου Ομάδα εργασίας κυττάρων Οχήματα που συμμετέχουν ενεργά. “Marx:” Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμά μας για να παρακινήσουμε τους άλλους να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά συστήματα κίνησης “.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.