Βρέθηκε κάποια μερική λύση για την ανανέωση του γηρασμένου στόλου φορτηγών, λεωφορείων και ταξί; Έτσι φαίνεται.
Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για τα υδατοδρόμια και σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, περιέχεται ρύθμιση για την μίσθωση φορτηγών, λεωφορείων και ταξί.
Όπως μας εξήγησαν στελέχη του υπουργείου, «θα παρέχεται, μέσω της μίσθωσης, η δυνατότητα αλλαγής του οχήματος, όχι της χρήσης».
Η διάταξη αυτή στοχεύει στην ανανέωση του στόλου φορτηγών, λεωφορείων και ταξί, με γνώμονα την οδική ασφάλεια και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Για παράδειγμα, ο μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών στην Ελλάδα είναι τα 18,8 έτη, έναντι 12 στην Ευρώπη, ενώ στα ταξί γύρω στα 10 με 11 έτη, σύμφωνα με υπολογισμούς του ΣΕΑΑ.
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.