Taxi & Driver
αυστηροποίηση
Έρχεται αυστηροποίηση του θεσμικού πλαισίου για τη διαμεσολάβηση στα ταξί

Έρχεται αυστηροποίηση του θεσμικού πλαισίου για τη διαμεσολάβηση στα ταξί

Για αυστηροποίηση του θεσμικού πλαισίου για το ζήτημα της διαμεσολάβησης στα ταξί, η οποία θα έρθει άμεσα στην Βουλή, μίλησε ο Θύμιος Λυμπεροπουλος, πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε.

Η ομοσπονδία, προχώρησε σε συνέντευξη Τύπου, με αφορμή την αγωγή του ιδιοκτήτη της BEAT, κου Νίκου Δρανδάκη για συκοφαντική δυσφήμιση, ο οποίος ζητά από τον κ. Λυμπερόπουλο 260.000 ευρώ.

«Αυτό που συμβαίνει αυτή την στιγμή αφορά όλη την κοινωνία, να μην βγαίνουν δηλαδή παράνομα τα ελληνικά χρήματα έξω. Να μη ξεχνάμε ότι μια από τις βασικές αιτίες φτωχοποίησης των πολιτών είναι το επιχειρηματικό μοντέλο των πολυεθνικών που παράγουν έργο στη χώρα να αλλά εξάγουν τα χρήματα των Ελλήνων στο εξωτερικό», δήλωσε χαρακτηριστικά, ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ. Τόνισε ότι η αυστηροποίηση του νόμου, όπως έγινε στην Γερμανία έρχεται και στη χώρα μας, βάση της περαιτέρω αυστηροποίησης του νόμου όπως συζητείται αυτή τη στιγμή με τον κ. Σπίρτζη. Ο κ. Σπίρτζης θα παραστεί ο ίδιος μαζί με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου μεταφορών Αθανάσιο Βούρα, στο δικαστήριο για να υπερασπιστούν το κ. Λυμπερόπουλο.

Την ίδια μέρα, στις 8 Νοεμβρίου, η ΠΟΕΙΑΤΑ διοργανώνει πανελλαδική στάση εργασίας των ταξί από τις 04:00 πμ έως τις 16.00μμ., ζητώντας την άμεση εφαρμογή των νόμων Ν. 4530/18 και 4446/16 αλλά και την άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι. Χ) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, αυτή την στιγμή έχουν σταλεί πάνω από 15 ερωτήματα στην Γενική Γραμματεία Εσόδων για το πως η εταιρεία του κου Δρανδάκη, έβγαλε όλα αυτά τα χρήματα στο εξωτερικό παρά την απαγόρευση ελληνικού κι ευρωπαϊκού νόμου. Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, ο κ. Πιτσιλής έχει ήδη διατάξει έλεγχο.

Τέλος πρόσθεσε πως, από τότε που η Uber ανέστειλε τις δραστηριότητες της στην Ελλάδα τον περασμένο Απρίλιο, εξαιτίας της νέας νομοθεσίας, η εργασία /κινητικότητα των γνωστών τους ταξί αυξήθηκε κατά 40%.

Κατέληξε πως η συνήθεια κάποιων διαμεσολαβητικών Εταιρειών, με την ανοχή των προηγούμενων κυβερνήσεων, να νοθεύουν τον ανταγωνισμό, πότε με παράνομες προσφορές, πότε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας ,πότε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών, με κατάληξη την φόρο αποφυγή, σκοντάφτει πλέον στο νόμο 4446/16 (άρθρο 71 απαγόρευση είσπραξης για λογαριασμό τρίτων) και Ν. 4530/2018.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.