Site icon Taxi & Driver

«Επίθεση» των ιδιοκτητών ταξί στον Γ. Βασιλάκη του ΣΕΑΑ

Ταξί στο δρόμο

Πότε πρέπει να αποσυρθούν τα ΕΔΧ αυτοκίνητα ταξί με βάση το όριο ηλικίας;

«Επίθεση» των ιδιοκτητών ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) εναντίον του Γιώργου Βασιλάκη του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου.

Αιτία αποτέλεσαν οι  δηλώσεις του προέδρου του ΣΕΑΑ περί παλαιών και ρυπογόνων ταξί και της ανάγκης ανανέωσης του στόλου τους.

Σε ανακοίνωσή της, η ΠΟΕΙΑΤΑ υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, ότι «ακούσαμε τον κ. Βασιλάκη σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου, να προτείνει την μείωση του αριθμού των ταξί στην Αθήνα και την άμεση ανανέωση του στόλου, την προτροπή του στην ηλεκτροκίνηση, την διαβεβαίωση ότι θα φτιαχτούν πιάτσες μόνο για τα ηλεκτρικά και άλλες σημαντικές ειδήσεις για τον κλάδο των ταξί.

Ο κ. Βασιλάκης εξέφρασε την άποψη ότι λιγότερα ταξί θα σημαίνει περισσότερη δουλειά για λίγους, άρα περισσότερα χρήματα για επένδυση σε καινούργιο αυτοκίνητο».

Στη συνέχεια, η ΠΟΕΙΑΤΑ υπογραμμίζει ότι “ο κ. Βασιλάκης και όλος ο κλάδος της τουριστικής μεταφοράς πρωτοστάτησαν στη μείωση της ελάχιστης τιμής στις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και στο πάγωμα της ενεργοποίησης της ψηφιακής πλατφόρμας (το τελευταίο δεν το πέτυχαν). Εδώ και χρόνια το μεταφορικό έργο των ταξί έχει γίνει στόχος για επιχειρηματίες σαν τον κ. Βασιλάκη.

Είναι ο τελευταίος που μπορεί να μέμφεται τους οδηγούς ταξί οι οποίοι, όπως ο ίδιος υποστήριξε, βγάζουν 50 ευρώ την ημέρα από τη δουλειά τους”.

Exit mobile version