Taxi & Driver
Πιάτσα ταξί Απεργία στην Κύπρο
Διαγωνισμός του αεροδρομίου της Πράγας για τα ταξί που θα είναι υπεύθυνα για την μεταφορά των επιβατών.

Διαγωνισμός του αεροδρομίου της Πράγας για τα ταξί που θα είναι υπεύθυνα για την μεταφορά των επιβατών.

Το αεροδρόμιο της Πράγας θέλοντας να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους ταξιδιώτες, διοργανώνει διαγωνισμό για τα ταξί. Στόχος είναι οι υπεύθυνες εταιρείες ταξί που θα αναλάβουν να μεταφέρουν τους επιβάτες, να εξασφαλίζουν μία ασφαλή, έμπιστη και άνετη διαδρομή.Για την επίτευξη αυτών των στόχων, το αεροδρόμιο άλλαξε τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να διαθέτουν οι δικαιούχοι για να μπορέσουν να κερδίσουν. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον διαγωνισμό και τους όρους συμμετοχής του, τότε συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου.

Τι ακριβώς είναι ο διαγωνισμός;

Κάθε πέντε χρόνια το αεροδρόμιο της Πράγας διοργανώνει έναν διαγωνισμό με σκοπό να βρει τις δύο εταιρείες ταξί που θα αναλάβουν την μεταφορά των επιβατών από και προς τους τερματικούς σταθμούς. Από το 2016 έως και το 2021 οι νικητές του συγκεκριμένου διαγωνισμού ήταν η Taxi Praha και η Fix, ωστόσο φέτος η σύμβαση των δύο εταιρειών έληξε.

Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε ο Jakub Puchalský, ο οποίος είναι “Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Αεροδρομίου της Πράγας”, ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί κάτω από νέους όρους. Επεσήμανε ότι πάνω από το 1\5 των τουριστών εξυπηρετείται με ταξί στις μετακινήσεις του, για αυτό ο διαγωνισμός πρέπει να γίνει με μεγάλη προσοχή. Επιπλέον, τόνισε ότι οι ανάγκες των πελατών έχουν αλλάξει, για αυτό πρέπει να δημιουργηθούν καινούριες συνθήκες, οι οποίες θα μπορούν να ικανοποιήσουν στο έπακρο τους επιβάτες. Στόχος είναι να δημιουργηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης τόσο ανάμεσα στον επιχειρηματία με τον πελάτη, όσο και μεταξύ των νικητών με το αεροδρόμιο.  

Φυσικά, δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους οδηγούς να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Οι οδηγοί που δεν θα κερδίσουν στον διαγωνισμό μπορούν να περιμένουν στο χώρο στάθμευσης, πάνω στη πρώτη λωρίδα των τερματικών σταθμών. Αντίστοιχα, στους νικητές θα παραχωρηθούν περίπτερα, μέσω των οποίων οι επιβάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν τις κρατήσεις τους.

πολλα ταξι στο δρομο
Τι ακριβώς είναι ο διαγωνισμός;

Ποιες θα είναι οι προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούν οι νικητές;

Μία βασική προϋπόθεση την οποία θα πρέπει να πληρούν οι δικαιούχοι είναι η δυνατότητα κράτησης, είτε ψηφιακά είτε μέσω της επίσκεψης του πελάτη σε ένα από τα περίπτερα των νικητών. Όσον αφορά, τη κράτηση μέσω του κινητού τηλεφώνου, δεν θα πρέπει να υπάρχει ανάγκη εγκατάστασης συγκεκριμένης εφαρμογής. Αντίστοιχα, ο επιβάτης θα πρέπει να μπορεί να κατευθυνθεί στο σταθερό περίπτερο των δικαιούχων, ώστε να κλείσει “δια ζώσης” την διαδρομή του. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες θα γνωρίζουν το ακριβές ποσό που θα δώσουν με την ολοκλήρωση της διαδρομής τους, το οποίο δεν θα μπορεί να αλλάξει. Παράλληλα, το ταξί θα πρέπει να προσφέρει την επιλογή εξόφλησης με πιστωτική κάρτα.

Επιπροσθέτως, οι νικητές θα πρέπει να προσαρμόζουν τον αριθμό των ταξί που διαθέτουν ανάλογα με τις ανάγκες του αεροδρομίου. Είναι σημαντικό οι δικαιούχοι να μπορούν να εγγυηθούν ότι θα υπάρχει επαρκής στόλος οχημάτων τόσο προς το αεροδρόμιο όσο και προς το κέντρο της πόλης. Απώτερος σκοπός είναι να μειωθεί η αναμονή που θα πρέπει να υποστεί ο πελάτης. Επίσης, οι δικαιούχοι θα πρέπει να έχουν στην διάθεση τους καθίσματα για παιδιά, με τα οποία θα εφοδιάζουν τα οχήματα τους κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Συγχρόνως, οι νικητές του διαγωνισμού θα πρέπει να έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν και άτομα με μειωμένη κινητικότητα και προσανατολισμό. 

Ωστόσο, οι όροι του διαγωνισμού δεν σταματούν εδώ, αφού το αεροδρόμιο θα ελέγχει και τα ποσοστά εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν τα ενδιαφερόμενα ταξί. Επιπλέον, μεγάλη σημασία θα δίνεται και στην ποιότητα των οχημάτων. Με λίγα λόγια, θα δοθεί μεγάλη έμφαση σε εκσυγχρονισμένους στόλους οι οποίοι αναμένεται να εισάγουν στην “οικογένεια” τους, ηλεκτρικά οχήματα. 

Τέλος, οι δικαιούχοι θα πρέπει να κατέχουν βασική γνώση της αγγλικής γλώσσας, ώστε να μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα και γρήγορα με τους περισσότερους επιβάτες.

Ποια θα είναι η συμβολή του αεροδρομίου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών; 

Το αεροδρόμιο της Πράγας θέλοντας να συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών, θα προσθέσει μία υπηρεσία αξιολόγησης διαδρομών. Μέσω της συγκεκριμένης επιλογής οι επιβάτες θα μπορούν να μοιραστούν την εμπειρία που είχαν κατά τη διάρκεια της διαδρομής τους. Συγχρόνως, το αεροδρόμιο θα προσφέρει στους επιβάτες ποιοτικές και ασφαλείς υπηρεσίες, ενώ παράλληλα υπόσχεται σωστή επαγγελματική συμπεριφορά από όλους τους επιχειρηματίες. 

Πηγή: 


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.