Taxi & Driver
αστικές μεταφορές
Βελτιώσεις στο προσχέδιο νόμου για τις μεταφορές

Βελτιώσεις στο προσχέδιο νόμου για τις μεταφορές

Χωρίς φορολογικά στοιχεία προσήλθαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών διαμεσολάβησης στον διάλογο για το νομοσχέδιο για τις μεταφορές, παρά τη δημόσια πρόσκληση που είχε διατυπώσει ο Χρήστος Σπίρτζης.

Στον διάλογο αυτό μετείχαν όλοι οι φορείς παροχής μεταφορικού έργου, με τον υπουργό να επανέρχεται και να καλεί τους αρμόδιους της Uber και της Beat να δώσουν στοιχεία για τους φόρους και τον ΦΠΑ που έχουν καταβάλει, καθώς και τη μετοχική σύνθεση των δύο εταιρειών στις αρχές του χρόνου.

Σχετικά με αυτό, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία υπογραμμίζει ότι «παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα που έθεσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κατά την επίσημη παρουσίαση του νομοσχεδίου: Τι φόρο έχει πληρώσει η κάθε εταιρεία στο ελληνικό Δημόσιο; (όχι ασφαλιστικές εισφορές, φόρος είναι η φορολογία εισοδήματος) και ποια η μετοχική της σύνθεση στις αρχές του τρέχοντος έτους;». «Ας απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα, κι αν επιθυμούν, ας ενημερώνουν τον ελληνικό λαό για τον ΦΠΑ που έχουν καταβάλλει και από ποιες δραστηριότητες προέρχεται, ή όποια άλλα τέλη έχουν πληρώσει…».

Σε χαμηλούς τόνους κινήθηκε ο γενικός διευθυντής της Uber στην Ελλάδα Μ. Μανασσάκης, ο οποίος μετά τη συνάντηση με τον υπουργό απέφυγε να τοποθετηθεί στο θέμα των φορολογικών υποχρεώσεων της εταιρείας και περιορίστηκε σε γραπτές δηλώσεις σχετικά με τις αλλαγές που συντελούνται στον τομέα των μεταφορών.

«Ευχαριστούμε τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για την ευκαιρία που είχαμε να επαναλάβουμε τη σταθερή δέσμευσή μας να συνεισφέρουμε στη χώρα, καθώς και τη δυνατότητα να συζητήσουμε για θέματα που αφορούν στο μέλλον των μετακινήσεων στην Ελλάδα. Οι τρόποι σύγχρονης μετακίνησης στις πόλεις, σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλάζουν. Ελπίζουμε ότι η Κυβέρνηση θα αναγνωρίσει την ανάγκη για κανόνες που ωφελούν τους πολίτες, τις πόλεις και συνολικά την ελληνική οικονομία. Οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως αυτή της Uber, δημιουργούν ευκαιρίες απασχόλησης για τους Έλληνες, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν αξιόπιστη και ασφαλή μετακίνηση», ανάφερε συγκεκριμένα ο κ. Μανασσάκης. Είχε προηγηθεί η Beat, η οποία έδωσε οικονομικά στοιχεία, στα οποία όμως αθροίζονται οι φόροι με τις ασφαλιστικές εισφορές.

Προτάσεις για βελτίωση διατάξεων του νομοσχεδίου υποβλήθηκαν από τους εκπροσώπους των ΚΤΕΛ, των ταξί και των φορέων των εμπορευματικών μεταφορών, οι οποίες θα ληφθούν υπόψη στην τελική διατύπωση του νομοθετήματος. Με βάση τις δηλώσεις του Χρήστου Σπίρτζη, θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή για ψήφιση.

Ειδικότερα, στο διάλογο προσήλθαν οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ), του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), του Πανελλήνιου Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ), της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.