Δείτε τώρα τη νέα δίθυρη έκδοση της E-Class, που φαίνεται να έχει όλα τα στοιχεία που θα της εξασφαλίσουν μια θέση στις λίστες με τα κλασσικά μοντέλα, σε μερικές δεκαετίες από σήμερα.
Το νέο Coupe της Ε-Class (δεύτερη γενιά που χρησιμοποιεί την πλήρη ονομασία μετά τις CLK) έρχεται πρωτίστως για να επιβεβαιώσει ότι στη Στουτγάρδη έχουν βρει για τα καλά τη σχεδιαστική ταυτότητα που τους ταιριάζει και την καλλιεργούν με τρόπο που δίνει εντυπωσιακά αυτοκίνητα σε κάθε επίπεδο μεγέθους, χωρίς εξάρσεις και φαντεζί λύσεις. Η εμφάνιση βέβαια αποκτά ακόμα πιο σημαντικό ρόλο σε ένα όχημα όπως η E-Class Coupe, η οποία στοχεύει πρωτίστως στο συναίσθημα και αφήνει να εξεταστούν σε δεύτερη ανάγνωση τα πιο τεχνοκρατικά κριτήρια. Όπως είπαμε όμως, δεν υπάρχουν περιττά φτιασίδια και η E-Class Coupe σε κερδίζει με τις αναλογίες της.
Το αμάξωμα είναι μεγαλύτερο προς πάσα κατεύθυνση έναντι του προηγούμενης γενιάς Coupe μοντέλου και αυτό δημιουργεί μια παρουσία η οποία «γεμίζει» το δρόμο και επισκιάζει σχετικά εύκολα τα περισσότερα από τα υπόλοιπα τετράτροχα. Η οροφή είναι ιδιαίτερα χαμηλή και μαζί με το μεγάλο πλάτος του αμαξώματος τοποθετεί οπτικά το σύνολο σε χαμηλότερο επίπεδο από ότι πραγματικά είναι, γεννώντας έτσι δυναμισμό με μεγάλη φυσικότητα. Σε αυτό βοηθά και η ανάρτηση, η οποία είναι από τη βασική έκδοση πιο χαμηλή από ότι στο σεντάν. Διακριτικά, ολόκληρος ο θόλος της καμπίνας είναι τραβηγμένος προς τα πίσω και το καπό δείχνει αρκετά μακρύ: αυτές είναι βασικές αρχές της κλασσικής κουπέ αισθητικής και η Mercedes τις έχει διανθίσει και με άλλες λεπτομέρειες, όπως την απουσία μεσαίας κολώνας και την επακόλουθη, απίστευτη αίσθηση αεράτης διαρρύθμισης που δίνει το σαλόνι όταν κατέβουν και τα τέσσερα παράθυρα. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο λοιπόν κι ας μοιάζει λίγο με την αντίστοιχη S-Class ή τη C-Class. Η χωρίς κολώνα επιλογή «απαίτησε» να ενισχυθεί το πλαίσιο σε διάφορα σημεία, στην οροφή, πίσω από τα πίσω καθίσματα κλπ, προκειμένου η δίθυρη E-Class να αποδειχτεί διαχρονική και σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής. Κάτω από το καπό συναντούμε τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με 184 ίππους και τιμή εκκίνησης λίγο πάνω από 62.000 ευρώ, στα οποία πρέπει να προσθέσουμε άλλα σχεδόν 2.800 ευρώ, για το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων.
Kινητήρας: Δοκιμασμένες λύσεις
Εσωτερικό: Υψηλών προδιαγραφών αισθητική & ποιότητα
Xώροι: Με άνεση για τέσσερις ενήλικες
Στο δρόμο: Αρχοντική, άνετη και χωρίς να ξεχνά τον οδηγό
Στο εσωτερικό της E-Class Coupe βολεύεσαι με ευκολία στο κάθισμα το οποίο πηγαίνει αρκετά χαμηλά. Σημειώνεις την καλή ορατότητα προς τα πίσω και προς τις γωνίες του αρχοντικού αμαξώματος αλλά ευχαριστείς που υπάρχει και η κάμερα οπισθοπορείας, έτσι, “just in case”. Είναι ξεκάθαρο ότι και αυτό το μεγάλο κουπέ είναι προσανατολισμένο στην απόλυτη άνεση και τη γαλήνη του οδηγού και της συντροφιάς του, ακόμα και μετά από μεγάλο ταξίδι, στοιχείο στο οποίο επίσης ειδικεύεται, εξ’ορισμού ως Μercedes και ειδικά ως E-Class. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακά ήσυχο αυτοκίνητο. Οι μηχανικές λειτουργίες σπάνια γίνονται αντιληπτές ενώ ακόμα και σε κακό δρόμο η κύλιση δεν περνά ηχητικά στο εσωτερικό. Στην περίπτωση δε που βρει καλό, φρεσκοστρωμένο τερέν, αυτή η δίθυρη κατασκευή σε κάνει να αναρωτιέσαι κυριολεκτικά αν και πώς πατάει στο δρόμο. Δύσκολα την ενοχλούν οι λακκούβες και επιπλέον έχεις δίπλα σου μια αρμάδα από ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία φροντίζουν για την άνεση και την ασφάλεια: από το Head-Up display (έξτρα) έως τον αισθητήρα κόπωσης, το εξαιρετικά ζυγισμένο φρένο έκτακτης ανάγκης κ.ά..
Όμως, σε αυτή την εντυπωσιακή «παράσταση» ο οδηγός δεν είναι κομπάρσος. Απλώς είναι στην ευχέρειά του τι θα διεκδικήσει να πάρει από το όχημα. Το Dynamic Select δίνει πολλές δυνατότητες να βγει ένας πιο σπορτίφ χαρακτήρας προς τα έξω, επηρεάζοντας το τιμόνι, την απόκριση του γκαζιού, το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και την ανάρτηση αν επιλέξετε από τα έξτρα τη λύση με τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ ή –ακόμα πιο καλά- την αερανάρτηση. Σε όλες τις βαθμίδες από το Eco προς το Sport+ είναι αισθητή η μεταβολή στη χαρτογράφηση και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ. Ειδικά στο σαζμάν, το οποίο αγριεύει αρκετά και μαζί με τα μικρά «πτερύγια» πίσω από το τιμόνι θα ικανοποιήσει πολύ σε μια πιο «προσωπική» διαδρομή του οδηγού.
Η ανάρτηση δεν εξαφανίζει τις κλίσεις, οι οποίες όμως παραμένουν πολύ φιλικές και ήπιες. Επιπλέον το βάρος ελέγχεται αριστοτεχνικά ανεβάζοντας το επίπεδο ευελιξίας. Εντυπωσιακά τα φρένα, όχι τόσο όσο απόδοσης αφού αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, όσο στο πόσο ακούραστα είναι και πόσο καλά ζυγισμένη αίσθηση έχει το αριστερό πεντάλ: μαλακό, προοδευτικό αλλά και απόλυτα γεμάτο και σίγουρο. Με δεδομένο ότι και ο κινητήρας διατηρεί εύκολα το κέφι του, η E 200 Coupe φτιάχνει ένα πολύ ισορροπημένο και πλήρες πακέτο.
Τελευταία νέα
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Πότε και γιατί γίνεται;
- Αιτίες υπερθέρμανσης κινητήρα αυτοκινήτου
- Αξίζει η μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου;
Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.