Taxi & Driver
UBER

Απαγόρευση της Uber στη Γερμανία με απόφαση δικαστηρίου

Άλλο ένα μεγάλο πλήγμα δέχεται η Uber, ένα μήνα μετά τον “αποκλεισμό” της από το Λονδίνο. Σύμφωνα με το Reuters, γερμανικό δικαστήριο έκρινε στα τέλη Δεκεμβρίου ότι η εταιρεία δεν έχει την άδεια που χρειάζεται προκειμένου να προσφέρει μεταφορικές υπηρεσίες με μισθωμένα αυτοκίνητα.

Σημειώνεται ότι στη Γερμανία και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Uber λειτουργεί διαφορετικά από ότι στην Αμερική. Βάσει απόφασης του ανώτατου δικαστηρίου της ΕΕ που πάρθηκε το 2017, η εταιρεία δουλεύει αποκλειστικά με εταιρείες ιδιωτικής μίσθωσης οχημάτων (PHV) και τους εξουσιοδοτημένους οδηγούς τους. Επομένως, η απόφαση του γερμανικού δικαστηρίου, “αποκλείει” την Uber από τις επτά γερμανικές πόλεις στις οποίες δραστηριοποιείται.

Εκτός από το θέμα της άδειας, το δικαστήριο επεσήμανε μια σειρά άλλων ζητημάτων που αφορούν τη λειτουργία της Uber, όπως το γεγονός ότι ένας οδηγός μπορεί να δεχτεί μια θέση εργασίας μέσω της εφαρμογής χωρίς να ενημερωθεί προηγουμένως ο επίσημος εργοδότης του, αλλά και το ότι σύμφωνα με τον γερμανικό νόμο τα μισθωμένα αυτοκίνητα επιβάλλεται να επιστρέφουν στην έδρα της εταιρείας που τα κατέχει αφού αποβιβαστεί ο επιβάτης.

Όλα τα παραπάνω οδήγησαν στην απόφαση του δικαστηρίου, η οποία έχει άμεση ισχύ αλλά μπορεί να προσβληθεί με έφεση. “Θα αξιολογήσουμε την απόφαση του δικαστηρίου και θα καθορίσουμε τα επόμενα βήματα μας προκειμένου για να διασφαλίσουμε τη συνέχιση των υπηρεσιών μας στη Γερμανία”, δήλωσε σχετικά εκπρόσωπος της Uber, στο Reuters, ενώ άλλο πρόσωπο “κοντά στην εταιρεία” υποστήριξε ότι η Uber θα αλλάξει τώρα τον τρόπο λειτουργίας της στη χώρα και ότι σκέφτεται να αναλάβει νομική δράση κατά της απόφασης.

Πάντως, η γερμανική ένωση ταξί που άσκησε και την προσφυγή κατά της Uber δήλωσε ότι σκοπεύει να επιδιώξει άμεση επιβολή της απαγόρευσης. Η απόφαση του γερμανικού δικαστηρίου μπορεί να πει κανείς με σιγουριά πως είναι το “επεισοδιακό φινάλε” μιας ήδη κακής χρονιάς για την Uber. Τον Νοέμβριο, η εταιρεία έχασε την άδεια στο Λονδίνο, μία από τις μεγαλύτερες αγορές της, με 3,5 εκατομμύρια χρήστες. Τώρα “χάνει” άλλη μία πολύ μεγάλη αγορά, και όλα αυτά σε μια περίοδο που δεν το αντέχει οικονομικά. Υπενθυμίζουμε ότι στην ανακοίνωση των πρώτων οικονομικών αποτελεσμάτων μετά την IPO, η εταιρεία δήλωσε ότι είχε καθαρή ζημία ύψους 1,1 δις.


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.